۷۰ پروژه نوسازی مدارس در سال جاری به بهره برداری رسید

مقدم گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۴تاکنون بالغ بر ۷۰پروژه در قالب ۳۸۸کلاس درس و با زیربنای بالغ بر ۴۷هزارمتر مربع و هزینه ای معادل ۴۹میلیارد تومان به مرحله ی بهره برداری رسانده که تحویل ادارات آموزش و پرورش در اقصی نقاط گیلان داده شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس نوسازی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از بندر انزلی در مورد افتتاح نمازخانه مدرسه دختران کریم بخش انزلی اظهار کرد: این کار توسط انجام گرفت که طی سال های جاری در زمینه ساخت مدارس و همچنین مقاوم سازی و تجهیز فضاهای آموزشی مساعدت ویژه ای داشته اند.
DSC_0420علی اوسط اکبری مقدم افزود : در شهرستان بندرانزلی توسط این دو خیر عزیز اتفاقات بسیار شایسته ای روی داده است و در سال های گذشته توفیق داشتیم که یک مدرسه ۶ کلاسه به مرحله ی بهره برداری برسد و تمام هزینه ی احداث این مدرسه ی ۶کلاسه ابتدایی توسط این زوج خیر گیلانی پرداخت شد.
اوسط مقدم تصریح کرد :هم اکنون یک مدرسه ۶کلاسه ابتدایی نیز با تمام امکانات در حال احداث است و پیشرفت فیزیکی قابل قبولی را دارد و اگر توفیقی حاصل شود با مساعدت این عزیزان ما شاهد بهره برداری این پروژه در آغاز مهر ۱۳۹۵خواهیم بود.
وی ادامه داد :پروژه ای که در ۲۹بهمن ماه شاهد بهره برداری آن بودیم احداث نمازخانه مدرسه ی شاهد کریم بخش شهرستان انزلی بود که تمام هزینه ی نمازخانه این مدرسه توسط خانم موقر و آقای موثق پرداخت شده و از آبان ماه سال جاری این پروژه عملیات احداثٍ آن شروع شده که در ۲۹بهمن ماه۱۳۹۴ نیز شاهد بهره برداری این پروژه بودیم و کل هزینه هم به پیمان کار این پروژه پرداخت شده است.
مقدم با اشاره به کار خیرین شهرستان بندرانزلی بیان کرد :ما دو پروژه را در دست احداث داریم که یکی پروژه ۶کلاس ابتدایی مدرن و با طراحی معماری روز و دیگری یک پروژه ۲کلاسه درس که به زودی و در هفته های آینده شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
وی عنوان کرد : از ابتدای سال ۱۳۹۴تاکنون بالغ بر ۷۰پروژه در قالب ۳۸۸کلاس درس و با زیربنای بالغ بر ۴۷هزارمتر مربع و هزینه ای معادل ۴۹میلیارد تومان به مرحله ی بهره برداری رسانده که تحویل ادارات آموزش و پرورش در اقصی نقاط گیلان داده شد.
مقدم با اشاره به ایام الله مبارک دهه فجر گفت: در این ایام ما شاهد بهره برداری ۲۱پروژه با ۱۰۵کلاس درس بودیم که یکی از پروژه ها در امام زاده هاشم بخش سنگر توسط استان دار محترم استان گیلان و به صورت نمادین برای همه ی پروژه های استان مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت و در شهرستان بندرانزلی در ایام الله مبارک دهه فجر شاهد بهره برداری یک پروژه ۹ کلاسه بودیم که داخل مسکن مهر رشت احداث شده و به مرحله بهره برداری رسیده والان تحویل اداره آموزش و پرورش انزلی گردیده است.

tel final1

Share