۱۷ حزب اصولگرای کشور از نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در قم حمایت نکردند!

جبهه پیروان خط امام و رهبری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیداهای جامعه مدرسین در قم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , ۲۴آنلاین نوشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیداهای جامعه مدرسین در قم اعلام کرد.
جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از ۱۷ حزب اصولگرای کشور بوده با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از لاریجانی،بنایی و آشتیانی اعلام کرده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ائتلاف اصولگرایان ۴۴۹۳۳۲۸۰۶۹۸۷۷۰۴اکنون و در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به لطف خدای متعال شاهد همگرایی بیش از پیش اصولگرایان در تهران و سایر استان ها بوده ایم. این همگرایی ارزشمند که منجر به اعلام فهرست یکپارچه در اغلب حوزه های انتخابیه سراسر کشور گردیده است، حاصل تلاش بی وقفه همه گروه های اصولگرا و نادیده انگاشتن اختلاف سلیقه ها و پرهیز از سهم خواهی و تکیه بر اصول بوده است. جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از ۱۷ حزب اصولگرای کشور می باشد نیز حمایت خود را از کاندیداهای مورد توافق شوراهای اصولگرایان استان اعلام نموده است. بنابر آنچه که مصوبه این جبهه بوده است، مقرر گردید در حوزه انتخابیه قم این جبهه نیز از کاندیداهای مورد حمایت جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم حمایت نماید. بنابراین پس از اعلام جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم، جبهه پیروان خط امام و رهبری از آقایان دکتر علی لاریجانی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی و حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی اعلام حمایت می نماید.

لازم به ذکر است ائتلاف اصولگرایان قبلا لاریجانی و بنایی را از لیست خود کنارگذاشته و ذوالنور و امیرآبادی را جایگزین او کرده بود.

tel final1

Share