مظفر نامدار دست به روشنگری زد

۱۰ روز تمام نظرسازی کرده و نمایش اجرا کردند تا همانهایی که ۶ ماه پیش انتخاب کرده بودند در لیست ائتلاف اصولگرایان معرفی کنند/با اعصاب بچه های حزب اللهی بازی کردند/مگر حضرت آقا مشخص کرده اند که به کدام لیست رای دهید؟/نه به رای شما نیاز دارم و نه لیست شما/شدیدا تحت فشار هستم تا کناره گیری کنم اما دلیلی برای کناره گیری وجود ندارد/فکر کردند نامدار هم مثل خودشان اهل معامله است/آدمی که دین داشته باشد رای مردم را نمی خرد/یا در مجلس در حال خوابیدن هستند و یا اینکه عضو فراکسیون کر و لال ها شده اند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نامدار با بیان اینکه از قبل مشخص شده بود که چه کسانی در لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان باشند اظهار کرد: اما ده روز نگه داشتند و بازی در آوردند و نمایش اجرا کردند و نظرسازی کردند تا همان هایی که شش ماه پیش انتخاب شده بودند را اعلام کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامظفر نامدار نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم رشت در ستاد انتخاباتی خود گفت:برخی از من گله کردند گه چرا اینقدر از قانون ,عدالت, رعایت انصاف و تبلیغات قانونی حرف می زنید.آقا همه که دارند هرگاری دوست دارند می کنند چرا با خودتان کارناوال راه نمی اندازید.بنده تنها یک چیز گفتم.بنده نیازی به این کارها ندارم.اگر قرار باشد برای مردم حرف بزنم تنها خودم را معرفی می کنم.کاری نمی کنم به جای اینکه مردم مرا ببینند یا کارناوال ها بیفتند و فریب بخورند.

photo_2016-02-21_00-35-18به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,نامزد اصولگرای انتخابات مجلس اضافه کرد:آنهایی که امروز در سراسر شهر تبلیغات غیرقانونی می کنند می خواهند خودشان را زیر تبلیغات پنهان کنند تا کسی آنها را در شهر نبیند و مردم فریب بخورند.همانند برخی که جنس بنجل را در بازار به مردم غالب می کنند.چرا در این کشور و استان تولید و سرمایه اتفاق نمی افتد؟چون اکثرا جنس های بنجلی وارد مجلس شده اند که به درد تولید نمی خورند.

کارشناس علوم سیاسی با بیان اینکه ما آرای خود را سرمایه نمی کنیم اظهار کرد:در هر سه دوره ای که وارد انتخابات شدم شاهد این بازی های سیاسی بوده ام تا مردم چهره ی واقعی آنها را که در پشتشان اصحاب زر و زور هستند نشناسند.دلیل اینکه دو دوره قبل کاندید شدم این بوده که برخی جوانان مظلوم شهر را به چشم سیاهی لشگری می بینند که بیایند در خیابان با عده ای تسویه حساب کنند و بعد هم بگویند کار ما باشما تمام شده و خداحافظ ! در دوره های قبل انواع و اقسام افراد آمده اند پیش ما و من گفتم برای این آمده ام که مملکت دست ناهلان نیفتد.به ما گفتند که شما وارد مسائل اجرایی نشوید و بهتر است وارد مسائل فکری و عقیدتی شوید.

نامدار افزود:اگر قرار است خطی شکسته شود خط شکن جوانان نیستند بلکه جوانان نسل اول انقلاب هستند.چون این شرایط را ما درست کرده ایم و قدرت دست کسانی افتاده که هیچ تعلقی به شهر و استان ندارند.بنده نمی خواستم این حرفها را بزنم اما ناچار شدم.وقتی به ما می رسند می گویند شما آدم اخلاقی هستید و از قومیت ها صحبت نکنید اما وقتی می خواهند کارناوال راه بیاندازند ده تا بیست تا اتوبوس مردم را از دیگر شهرها می آورند.به محظی که وارد انتخابات شدم به من گفتند آقای نامدار اگر پول نداری وارد انتخابات نشو.انگار باورشان شده که تعیین کننده سرنوشت انتخابات پول و پلو و پوستر است.

دلم خون است و نمی دانم چگونه حرف بزنم

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه جنس هزینه من با بقیه فرق دارد یادآور شد:اگر آنها پول خود را هزینه می کنند بنده دانش خود را هزینه می کنم.می خواهم خودم را کنترل کنم و برخی چیزها را نگویم.دلم خون است و نمی دانم چگونه حرف بزنم.برخی فکر می کنند آقابالاسر و وکیل مردم هستند و مدام می خواهند روی اعتقادات بچه ها دست بگذارند.ما انسان های معتقدی هستیم و این اتفاقات را که می بینیم ذهنمان بهم می ریزد.اتفاقاتی که این روزها در شهرمان افتاده و خلاف قاعده ای بوده است که تعهد کرده بودند.

۱۰ روز تمام نظرسازی کرده و نمایش اجرا کردند تا همانهایی که ۶ ماه پیش انتخاب کرده بودند را در لیست ائتلاف اصولگرایان معرفی کنند

نامدار با بیان اینکه از قبل مشخص شده بود که چه کسانی در لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان باشند اظهار کرد: اما ده روز نگه داشتند و بازی در آوردند و نمایش اجرا کردند و نظرسازی کردند تا همان هایی که شش ماه پیش انتخاب شده بودند را اعلام کنند.حجت الاسلام عباسی در پیش ما حضور دارد ایشان هم می داند که این تصمیمات از قبل مشخص بود و فقط ما را پیچ دادند و بچه ها و نماینده های اصلح را در یک حالت بلاتکلیفی نگه داشتند تا همانی که از شش ماه پیش در ذهنشان بود اجرایی کنید.من استاد سیاست هستم .در کجای این دنیا برای چهارصد هزار جامعه آماری چهارصد نفر را انتخاب می کنند.آیا ۴۰۰ نفر نمونه گیری درست است؟

با اعصاب بچه های حزب اللهی بازی کردند/مگر حضرت آقا مشخص کرده اند که به کدام لیست رای دهید؟

این کارشناس علوم سیاسی افزود:آمدند عده ای را گذاشتند و تنش روانی ایجاد کردند و با اعصاب بچه های حزب اللهی بازی کردند و آنچه که شش ماه پیش تصمیم گرفتند را اجرایی کردند.مردم به شما نگاه نمی کنند.امام عظیم الشان و رهبر ما فرمودند به کسی که می شناسید رای بدهید.لیست از آنجا می آید که شما طرف را نشناختید و می خواهید از لیست انتخاب کنید.برخی فرمایشات رهبری را به خود گرفته اند.مگر حضرت آقا مشخص کرده اند که به کدام لیست رای دهید؟بالای ده لیست در شهر ما وجود دارد و در این دوره نشان خواهیم داد که دوران لیست دهی گذشته است.چون پیر شده اند دارند راه ها را می بندند.د ر اوایل انقلاب هم همین وضعیت را مشاهده کردیم و دچار جنبش های کاذب اجتماعی شدیم.ما اجازه نمی دهیم که این اتفاقات رخ دهد!

نامدار با بیان اینکه برخی به جای اینکه به مردم گذارش کار بدهند مدام تبلیغات می کنند تصریح کرد:فضای بسته شهر باید باز شود.از این فضای بسته تولید و نماینده ای که تولید کند در نمی آید.ما به دنبال نماینده درجه یک هستیم اما چرا نماینده درجه ۳ معرفی می کنند؟ دولت و مجلس نمایندگان را به سه ردیف تقسیم بندی می کند.نمایندگانی که تاثیرگزار هستند در مجلس جمع زیادی را در مجلس می توانند همراه کنند.این دست از نمایندگان مورد توجه دولت هستند و در استفاده از منابع و بودجه مورد حمایت دولت قرار می گیرند.این دست از نمایندگان توانایی بالایی دارند.استانی بودیم که در سرنوشت تاریخی ایران تاثیر داشتیم و قرار بود بعد از انقلاب حاضر باشیم اما امروز غایبیم.

اینقدر عشق خدمت هستند که میلیاردی هزینه می کنند؟/اصولگرای اعتقادی هستم نه شعاری

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس با اشاره به تبلیغات برخی نامزدها گفت: امروز این پول هایی که دارد هزینه می شود بالاخره از یک جایی آمده است.از آسمان که نباریده است.هزینه چندصد میلیون تومانی برای تبلیغات و ستاد از کجا می آید؟ هر کجا رفتم ستاد بگیرم از ۲۰ میلیون تومان کمتر نبود. یعنی اینقدر مردم را دوست دارند و عاشق خدمت هستند که میلیاردی هزینه کنند؟ از کی تاحالا گربه برای رضای خدا موش گرفته است.این مساله نشان می دهد که عده ای نمی خواهند وضعیت تغییر کند.

یا در مجلس در حال خوابیدن هستند و یا اینکه عضو فراکسیون کر و لال ها شده اند

namنامدار با بیان اینکه رفتارهای نادرست ما مردم را ناامید کرده اند تصریح کرد:اینقدر نماینده ردیف سه در مجلس فرستاده ایم که مردم ناامید شده اند.یا در مجلس در حال خوابیدن هستند و یا اینکه عضو فراکسیون کر و لال ها شده اند. چرا از نخبگان شهر استفاده نمی شود.بنده اصولگرای اعتقادی هستم نه اصولگرای شعاری به همین دلیل پایبند قاعده ام.

وی افزود:شیوه ی پوستر زدن را ببینید.یکی می آید تا آخر پوسترهای خودش را می زند و فکر نمی کند که این جایگاه برای بیش از ۵۰ نفر تعبیه شده است نه یک نفر! از شیوه ی پوستر زدن و تبلیغات این افراد حرص و طمع آنها را ببینید و بقیه مسائل را تحلیل کنید. بنده از بس برای بچه های ستاد خودم سخت گیری کردم آنها گلایه مند شدن که چرا اینگونه حرکت می کنی.یا در انتخابات ورود نکن و یا مثل بقیه عمل کن.اما اگر همانند آنها عمل کنیم که شبیه خود آنها می شویم و شبیه همان کسانی می شویم که به ما گفتند آقای نامدار هرچه می خواهید بگویید تا بدهیم اما هوای ما را داشته باشید.

نه به رای شما نیاز دارم و نه لیست شما

نامدار اضافه کرد:در گذشته هنگام بستن لیست آقای کربلایی شاهد است.برای من فرم آوردند که امضا کن و بنده گفتم چنین کاری نمی کنم و تعهد نمی دهم.آرا برای مردم است نه مال من که هر جوری می خواهم آن را هزینه کنم.یک بند آن این بوده که اگر جریان ما در مجلس بلند شد شما بلند شد , شما هم باید بلند شوید و اگر نشست شما هم بنشینید.اگر موافق بود شما هم موافق باشید.چنین لیستی برای من ده شاهی ارزش ندارد.بنده جریان ها را با انقلاب می سنجم نه بالعکس.اگر شما توافق کردید که این مملکت را بفروشید چون من به شما تعهد داده و امضا کرده ام باید همراه ما باشما مملکت را بفروشم؟! نه به رای شما نیاز دارم و نه لیست شما .می روم در میان مردم خودم را معرفی می کنم و تا لحظه ای که زنده باشم چنین رفتار می کنم و به هیچ وجه عقب نشینی نخواهم کرد.

فقط ما را برای این می خواهند که علیه دیگران شعار دهیم

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه «بنده خسته نخواهم شد» متذکر شد:اگر خدا بنده و دوستان شبیه بنده را وسیله کرده که امثال شما کنار ما جمع شوید برای ما کافی است.عقب نشینی نمی کنیم و نمی گذاریم این مملکت, این استان و شهر به دست نااهلان بیفتد.نااهلانی که تنها منافع گروه و باند خود فکر می کنند و ما را فقط برای این می خواهند که علیه یک گروه جمع شویم و شعار بدهیم و سنگ بزنیم.بیش از این ما را نمی خواهند.چون در مسائل حساس نه به آرای جوانان ارزشی و نه به مشورت آنها توجهی نمی کنند و فقط به کار خود توجه می کنند و به تعهدات خود پایبند نیستند.چنین افرادی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.نیازی به اسم بردن نیست همه ی این افراد را از روی پوستر آنها پیدا می کنید.

شدیدا تحت فشار هستم تا کناره گیری کنم/دلیل عقلی و شرعی بیاورید که کناره کیری کنم/آدم هایی که انتخاب کردید از چه نظر برتر هستند؟

نامدار با بیان اینکه آسیب های اجتماعی بوجود آمده در آینده ما را دچار مشکل می کند اظهار کرد:این آسیب ها سبب پیدایش جنبش های کاذب می شود و ما بچه های انقلابی نمی توانیم این موضوع را جمع کنیم و شرمنده خون شهدا خواهیم شد.

نامزد اصولگرای مجلس افزود:از زمانی که انتخابات شروع شده شدیدا در فشار هستم.که آقای نامدار تو رو خدا به نفع…کنار برو؟دلیل عقلی و شرعی بیاورید که به نفع فلان فرد کنار بروم؟برای چه باید کناره گیری کنم؟این آدم ها چه ویژگی هایی دارند که باید به نفع آنها کنار بروم.بنده آقای عباسی , حسن خواه و مطهری و سایر بزرگواران چرا باید کنار برویم.دلیلی بیاورید.آدم هایی که انتخاب کردید اسم آنها را نمی آورم.از چه نظر برتر هستند؟فهم و دانش؟ مسائل سیاسی؟ سابقه اجرایی توانایی و تعهد و دیانت؟

دلیلی برای کناره گیری وجود ندارد/فکر کردند نامدار هم مثل خوشان اهل معامله است/آدمی که دین داشته باشد رای مردم را نمی خرد

نامدار با بیان اینکه به دیانت برخی افزاد شک کرده است تصریح کرد:آدمی که دین داشته باشد هرکجا که می رود رای مردم را با ۲۰۰ هزار تومان در روستاها نمی خرد.چنین آدمی دین دارد؟ آدم دین دار آیا مردم را برای جریان خاصی سازماندهی می کند تا امثال این افراد وارد مجلس شوند.اینگونه می خواهید از آرمان های شهدا و انقلاب حفاظت کنید.هیچ دلیلی برای کناره گیری وجود ندارد.گفتند که اگر سران یک جریان لیستی انتخاب کنند نامدار و بقیه کنار می روند.آقای عباسی در جلسات حضور داشتند.چنین چیزی کذب محض است و کسی برای کناره گیری تعهد نداده و جرات تعهد دادن هم ندارد.نمی توانیم تعهدات و باورهای مردم را با عده ای معامله کنیم از آنجایی که خودشان اهل معامله هستند دیگران هم اهل معامله اند.

tel final1

Share