با حضور نوبخت

یک لاین آزادراه قزوین‌ ـ رشت زیربار ترافیک رفت/تخصیص اعتبارات کافی به راه‌آهن رشت‌ ـ‌ قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون رئیس جمهور از روند ریل‌گذاری راه‌آهن رشت ـ قزوین در ایستگاه «فلک‌ده» رشت در آخرین روز از سال ۹۴ بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در جریان افتتاح یک لاین از ۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه قزوین ـ رشت اظهار کرد: زیر بار ترافیک بردن مسیر مذکور برای مردم گیلان بسیار لازم بود.photo_2016-03-20_13-02-19

وی به حفاری رشته کوه البرز به منظور حفر تونل باقی‌مانده مسیر آزادراه قزوین ـ رشت اشاره کرد و افزود: حفر دو تونل در کنار همدیگر آغاز شده و با اتمام این پروژه مسافران به‌راحتی وارد استان سرسبز گیلان می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه امروز یک لاین از مسیر مذکور زیر بار ترافیک رفته است، تصریح کرد: خرداد ماه سال ۹۵ طبق قولی که داده شده، لاین دوم باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین زیر بار ترافیک می‌رود.

تخصیص اعتبارات کافی به راه‌آهن رشت‌ ـ‌ قزوین

محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از ریل‌گذاری راه‌آهن مسیر فلک‌ده، با اشاره به اینکه اعتبارات کافی برای راه آهن رشت‌ ـ قزوین در بودجه دیده شده است، اظهار کرد: تفاوت راه‌آهن با جاده آسفالت در این است که پروژه باید به اتمام برسد تا قابل بهره‌برداری باشد.

وی بهره‌برداری از راه‌آهن رشت‌ ـ‌ قزوین را خواست مردم گیلان عنوان کرد و افزود: اتمام پروژه مذکور برای خدمت‌رسانی به ایرانی‌ها است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه راه‌آهن رشت‌ ـ‌ انزلی، رشت‌ ـ‌ آستارا و آستارا‌ ـ جمهوری آذربایجان در برنامه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم راه‌آهن شمال‌ ـ‌ جنوب به بهره‌برداری برسد.
tel final1

 

Share