نماینده مردم رشت در همایش حماسه سازان ولایت مدار

گیلان نیازمند نمایندگانی است که اهل مبارزه باشند/جعفرزاده سرباز نظام و تابع ولایت است و از قطار انقلاب پیاده نخواهد شد /همانند ۴ سال گذشته حنجره مردم خواهم بود/برای بیان مشکلات مردم از تریبون مجلس از کسی اجازه نمی گیرم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده تصریح کرد: ضمن رعایت تمام خطوط قرمز برای بیان مشکلات مردم از تریبون مجلس از کسی اجازه نمی گیرم و همانند ۴ سال گذشته قول می دهم که حنجره مردم باشم.جعفرزاده سرباز ولایت و نظام است و از قطار انقلاب پیاده نخواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاهمایش حماسه سازان ولایت مدار با حضور باشکوه مردم رشت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.(گزارش تصویری)

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی پیش از ظهر امروز در همایش حماسه سازان ولایت مدار که با حضور باشکوه مردم قدرشناس شهرستان رشت در گلزاری شهدا برگزار شد , با بیان اینکه در هر دو دوره قبل و بعد از برگزاری انتخابات بر مزار شهدا حاضر شده است اظهار کرد:امروز همه ی ما اینجا جمع شده ایم تا یکبار دیگر با شهدا پیمان ببندیم و به آنها بگوییم که آنها را فراموش نکرده ایم و طبق وصیت شهدا عمل می کنیم.

IMG_6779نماینده مردم رشت با بیان اینکه نظام پس از پیروزی انقلاب بر جمهوریت و اسلامیت استوار بوده است , یادآور شد:جمهوریت نظام همین مردم سالاری دینی است که بیانگر این بوده که مردم در تمام صحنه ها تصمیم ساز  هستند.

برای اسلامیت نظام تلاش کنیم

جعفرزاده با بیان اینکه برای برپایی و استقرار این نظام بیش از ۲۳۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز تقدیم شده است متذکر شد:یکی از جنبه های اسلامیت نظام رعایت اخلاق انتخاباتی است.

منتخب مردم رشت ببا تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم برای اسلامیت این نظام تلاش کنیم, تصریح کرد:اسلامیت یعنی اینکه در انتخابات ما نباید توهین , افترا و نشر اکاذیب وجود داشته باشد و مسوولان باید تدبیری در این خصوص بیاندیشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به تاثیرگذاری پول های کثیف در انتخابات اشاره کرد و گفت:پیش از این در خصوص ورود پول های کثیف به انتخابات هشدار داده بودیم.در هفت روز تبلیغات انتخاباتی هزینه انجام شده توسط ستاد برخی نامزد ها با تمام حقوق یک نماینده در طول چهارسال کاری برابری می کند.

دوران رقابت تمام شده و اکنون فصل رفاقت و دوستی است

جعفرزاده به حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اشاره کرد و افزود:پیروز واقعی این انتخابات مردم بودند که به دعوت مقام معظم رهبری برای شرکت در انتخابات لبیک گفتند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه زمان رقابت به تمام رسیده است و اکنون زمان دوستی و همدلی است اظهار داشت:تقاضای بنده از تمام منتخبان مردم در مجلس این است که برای حل مشکلات مردم و در راس همه ی آنها مشکل بیکاری جوانان با یکدیگر وفاق , دوستی و همدلی داشته باشند.

گیلان نیازمند نمایندگانی است که اهل مبارزه باشند

IMG_6767جعفرزاده استان را نیازمند نمایندگانی دانست که اهل مبارزه باشند و ادامه داد: به نمایندگان مبارزی نیازمندیم که حق استان گیلان را از مسئولان کشوری مطالبه کنند و بگیرند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه برای توسعه استان کارهای عقب مانده بسیاری وجود دارد یادآور شد:نیازمند  نمایندگانی هستیم که اهل زد و بند و معامله نباشند.

وی افزود: هرکسی که نماینده می شود باید مطیع رهبری باشد و ۴ سال خودش را وقف نظام و مردم کند.

جعفرزاده ناکید کرد: نمایندگان مجلس هرگز مصوبه ای که با نظرات رهبری مطابقت نداشته باشد را به تصویب نمی رسانند.

برای تخریب گران آرزوی هدایت دارم/جعفرزاده سرباز نظام و تابع ولایت است و از قطار انقلاب پیاده نخواهد شد /همانند ۴ سال گذشته حنجره مردم خواهم بود

نماینده مردم رشت گفت:برای تمام کسانی که تنها به فکر تخریب دیگران هستند و در این راه از هیچ چیزی کوتاهی نمی کنند آرزوی هدایت دارم و شما عزیزان بدانید که زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

وی با قدردانی از تمام دست اندرکاران انتخابات و همچنین حضور مردم در پای صندوق های رای و کسب بیش از ۹۰ هزار رای پاک و حلال اظهار کرد:بنده تابع ولایت و سرباز نظام و ولایت خواهم بود و در کنار مزار شهدا پیمان می بندم که راه شهدا را ادامه خواهم داد.

جعفرزاده تصریح کرد: ضمن رعایت تمام خطوط قرمز برای بیان مشکلات مردم از تریبون مجلس از کسی اجازه نمی گیرم و همانند ۴ سال گذشته قول می دهم که حنجره مردم باشم.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه هیچگونه وابستگی به این دنیا و متعلقات آن ندارد تصریح کرد:تمام عشق و علاقه ی من جوانانی بودند که امروز در این مکان آرام گرفته اند.جعفرزاده سرباز ولایت و نظام است و از قطار انقلاب پیاده نخواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد:با توجه به فرجام برجام همه باید در زیر سایه رهبری و کمک به دولت و ریاست جمهور برای توسعه کشور و استان و شهر قدم بردارند.از شما مردم هم می خواهم که دعا کنید تا شهیدان از ما راضی باشند.

گفتنی در ابتدای همایش حماسه سازان ولایت مدار آقای «صفری» از قارین خوشنام استان گیلان محفل را نورانی کرد و در ادامه مراسم ذاکر اهل بیت پاکمنش به زبان آذری در رثای بی بی دو عالم ذکر مصیبت گفت و همچنین آقای واقع طلب اشعاری در وصف ولایت و حضرت فاطمه قرائت کرد.

حاج جواد کامرانی مداح اهل بیت نیز برای دقایقی در این مراسم به مدیحه سرایی پرداخت.

خبرنگار:سینا هوشمند

GOPR7389

tel final1

Share