فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود خبر داد:

کلاهبردار اینترنتی در لنگرود دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کلاهبردار اینترنتی که به قربانیان خود وعده دریافت وام بانکی زود هنگام با سود اندک می داد توسط پلیس شهرستان لنگرود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کلاهبردار اینترنتی که به قربانیان خود وعده دریافت وام بانکی زود هنگام با سود اندک می داد توسط پلیس شهرستان لنگرود دستگیر شد.

photo_2016-02-26_10-57-45سرهنگ حسین نیکفرد در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان لنگرود در پی اطلاع از اینکه فردی دراین شهرستان با استفاده از شگردهای مختلف اینترنتی به بهانه اخذ وام های کم بهره، قربانیان خود را اغفال و از این طریق پول هنگفتی به جیب می زند، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خویش قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود افزود: ماموران با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان  حاصل کرده ومتهم۴۳ ساله اهل و ساکن لنگرود را که در یکی از کافی نت های سطح شهرستان که درصدد کلاهبرداری دیگری بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این کلاهبردار در همان مراحل اولیه تحقیق به بزه انتسابی خود اعتراف و با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ میلیون ریال از افراد مختلف دریافت نموده اظهار داشت: در ازای دریافت ۵ درصد از وام، وعده دریافت وام را به افراد فریب خورده داده و سپس با در اختیار قرار دادن شماره حساب خود این مبالغ را مطالبه می کرده است.

سرهنگ نیکفرد در پایان با بیان اینکه پیرامون پیشگیری از جرائم و کلاهبرداری های اینترنتی کلیه اقشار جامعه باید در نظر داشته باشند که به سادگی فریب اشخاص سود جو را در صفحه های مجازی نخورند، از مردم خواست،در صورت مشاهده هرگونه تخلف اینترنتی مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

tel final1

Share