از گوشه و کنار سیاست در گیلان

پیگیر تائید صلاحیتم هستم و با کسی بیعت نمی کنم!/تایید درستی استراتژی اصلاح طلبان با حمله رسانه انحرافی به سرلیست ائتلاف/عباسی با دولت هیچ مشکلی نداشته و ندارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

پیگیر تائید صلاحیتم هستم و با کسی بیعت نمی کنم!

bahman-mohamd-yari-250x172بهمن محمدیاری در گفتگو با کاسپین در خصوص ابهامات موجود مبنی بر پیوستنش به یکی از نامزدهای این حوزه انتخابیه اظهار کرد: من با هیچ کسی بیعت نمی کنم.

وی با بیان اینکه شایعات موجود بر حمایت من با سایر نامزدها کذب است، افزود: شایعات موجود دروغ است و من ضمن اینکه بیعت نکرده ام، هرگز بیعت نخواهم کرد.

این نامزد رد صلاحیت شده با بیان اینکه هنوز پیگیر صلاحیتم هستم، گفت: مدارکی را که لازم بود تا ابهامات مطرح بر رد صلاحیتم را توجیه کند، به شورای نگهبان ارسال کرده ام.

وی افزود: امیدوارم شورای نگهبان مدارک را با دقت بررسی و اعلام نماید.

نماینده ادوار پنجم و هفتم مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه کاری با نامزدهای دیگر ندارم، گفت: امیدوارم این نامزدها کار خود را درست انجام دهند و برای مردم نتیجه بخش باشد.

تایید درستی استراتژی اصلاح طلبان با حمله رسانه انحرافی به سرلیست ائتلاف

jafar_0918خبرآزاد نوشت:رسانه متعلق به جریان انحرافی که سالهاست در حال تخریب و..مدیران غیر همسو با خود است در روزهای اخیر ضمن تبلیغات عجیب برای کاندیدای منتسب به جریان انحرافی،هجمه ای قابل پیش بینی را نسبت به جعفرزاده نماینده فعلی رشت که در حال حاضر و با توجه به قرار گرفتن به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در نظرسنجی ها نیز گزینه نخست راهیابی به مجلس محسوب می‌شود در پیش گرفته است.
نکته جالب این که گردانندگان این رسانه به ناگهان دلسوز جریان اصلاحات شده اند و با باز نشر مصاحبه ای قدیمی سعی در شکستن اتحاد مستحکم اصلاح طلبان دارند. هر چند که این حرکات کودکانه بیشتر به شوخی شبیه است که ناشی از عدم شناخت خطه گیلان از سوی این افراد است.
البته اغراض شخصی ناشی از عدم عقب نشینی غلامعلی جعفرزاده در طول سالهای گذشته نیز در این امر بی تاثیر نیست و از سوی دیگر مبالغ نجومی دریافتی از جریانات انحرافی را هم به این حرکت اضافه کنید.
اما غلامعلی جعفر زاده کیست ؟نماینده اصولگرای رشت در مجلس شورای اسلامی که علی رغم اینکه مانند هرانسان دیگری عاری از خطا و اشتباه نیست اما در چهار سال نمایندگی و به خصوص در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد با انتقادات صریح و بی پرده در شرایطی که برخی آب باقی مانده در لیوان احمدی نژاد را نیز متبرک می شمردند در دفاع از چارچوب ها و عقاید اصلاح طلبانه و حقوق مردم لحظه ای کوتاه نیامد.
انتقاد صریح جعفرزاده از احمدی نژاد و ترک جلسه با عصبانیت از سوی آقای رییس جمهور یکی از این رخدادهاست که ظاهرا یادآوری آن برای سایت های انحرافی نفعی به دنبال ندارد.
بله جعفرزاده قطعا یک اصولگراست اما اصولگرایی که همچون علی مطهری ضمن دفاع از منافع ملی نزدیک ترین مواضع را نسبت به منش و دیدگاه اصلاح طلبانه اتخاذ کرده است.
نکته جالب اینکه در پی حذف چهره های منسوب به جریان انحرافی از لیست اصولگرایان،تاکتیک اتخاذ شده از سوی رسانه های وابسته به این جریان،نشان از دستپاچگی و ترسی دارد که کاملا طبیعی به نظر می رسد.
رسانه هایی که تا کنون سعی داشتند با ظاهر اصولگرایی برای خود حاشیه امنیتی ایجاد کرده و باطن واقعی خود را که تنها منفعت طلبی ست پنهان کنند، در روزهای اخیر به خوبی نشان دادند که در کدام زمین بازی می کنند.
اقدام ستودنی اصلاح طلبان در حمایت از چهره های اصولگرای حامی دولت و معتدل در غیاب نفرات شاخص اصلاح طلب،که نشان از ترجیح منافع ملی و مردمی به خواسته های شخصی و حزبی دارد اینک با بازخورد مثبت در جامعه و استقبال حتی از سوی اصولگرایان معتدل روبرو شده است.پس بازنده این استراتژی درواقع جریاناتی انحرافی هستند که هدفی جز ایجاد تفرقه در جامعه و دست یابی به نیات ناشایست مالی و شخصی خود ندارند.

عباسی با دولت هیچ مشکلی نداشته و ندارد

DSC_0348 اسدالله عباسی با حضور در چینی جان رودسر  بنده با دولت هیچ مشکلی نداشته و ندارم و آنان که با جناح بازی و حزب بازی علیه دولت موضع میگیرند الفبای سیاسی را بلد نیستند.

وی تکمیل بیمه روستایی عشایری و دریافت حقوق بازنشستگی کشاورزان را یکی دیگر از برنامه های خود نام برد.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس اعلام کرد:چهل میلیون جمعیت غیر فعال داریم که حدود شش میلیون جوان فارغ التحصیل، چهار میلیون شاغل و دو میلیون بیکارند؛ که برای اشتغال جوانان سند اشتغال طرح ریزی و آماده کرده ام.

همچنین عباسی در جمع حامیان پرشور رضا محله رودسر تابعیت از نظام را راه روشن و خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود دانست.

دکتر عباسی خوشحالی خود را از پخش شب نامه های جعلی و دروغین اعلام کرد و گفت: این مساله نشان از سراسیمه گی و ترس رقبا دارد که البته نمی توان نام رقیب بر چنین افرادی نهاد،چرا که هنوز الفبای سیاسی را نیاموخته اند.مطالبی که اینگونه به دست مردم می رسد نشان از ترس و وهمی است که در پس آن وجود دارد، چرا که بنده صراحتا اعلام آمادگی نمودم تا با هر کدام از کاندیدا مناظره و گفتگویی چهره به چهره، مستند و واقعی داشته باشم؛ نه اینکه زبان به دروغ بگشایم و حرفهایی بی پایه و اساس جاری کنم و چهره فردی را که پی به قدرت آن در عرصه خدمت به مردم برده ام تخریب نمایم؛ مردم بایستی آگاه باشند و هستند.

دکتر عباسی با در دست داشتن بخشی از اسناد و مدارک مربوط به دوران نماینده گی و وزارت خود اعلام آمادگی نمودند تا تمامی مستندات را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم عزیز منطقه گول حرف های فریبکارانه آنان که خود را برتر از مردم میدانند نخورند. مردم شریف منطقه حق دارند از مزایای سد مخزنی پلرود، سایت نفتی خزر، راه استراتژیک کلاچای رحیم آباد قزوین، دانشگاه فنی و مهندسی شرق گیلان و دهها و صدها پروژه ملی دیگر در منطقه بهره مند گردند؛ و قول خواهم داد بی دریغ در جهت احقاق حقوق از دست رفته مردم گامی بلند بردارم.

tel final1

 

Share