پیام تبریک مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اکبر غنجی مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر و عضو هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران در پیامی فرا رسیدن سال نو را به هموطنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی اکبر غنجی مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر و عضو هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران در پیامی فرا رسیدن سال نو را به هموطنان تبریک گفت.
photo_2016-03-20_21-53-19
متن پیام به شرح ذیل است:
هوالجمیل
ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
سالی دیگر گذشت و بهارانی دیگر فرا می رسد. جای دارد در آستانه این تحول زیبای عرصه هستی ما نیز همگام با بهار همراه با طبیعت به استقبال سال نو و عید نوروز برویم و از عرصه خاک تا گستره نیلی افلاک … از سرزمین آفتاب تا اقلیم باد… دیدگان مشتاقمان را در پهنه قدوم بهاران بگسترانیم…
سالی که گذشت با تمام سختیها سالی پر از تجربه و امید بود. تغییرات رفتار قدرت های بزرگ در برابر گفتمان قدرتمند مدیران ارشد کشور در سایه هدایتهای مقام معظم رهیری مایه غرور و مباهات هر ایرانی مسلمان است. لذا در شرایط کنونی وظیفه تک تک ماست که با همدلی و افزایش تلاش از شرایط بوجود آمده برای توسعه کشور در تمام جهات استفاده کنیم. انشاالله استان گیلان در این أفق به جایگاه واقعی خود به عنوان یک استان مولد و قدرتمند در تمام صحنه های اقتصادی اجتماعی و سیاسی با داشتن سرمایه های غنی انسانی و منابع عظیم خدادادی برسد. مجموعه کشتیرانی دریای خزر نیز به سهم خود، تلاش در مسیر اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی را دو چندان نموده و خواهد نمود.
اینجانب آغاز سال جدید را به تمام هموطنان عزیز خصوصاً هم استانی های گرانقدر تبریک عرض نموده و شادکامی و بهروزی را از درگاه ایزد مهربان برایشان مسئلت دارم.
پیش بسوی گیلانی آباد در سایه ایرانی آباد

علی اکبر غنجی
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر

گفتنی است طی حکمی، علی اکبر غنجی با حفظ سمت، به عنوان مشاور مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت های مدیریت کشتی، تأمین نیرو، خدمات دریایی و حمل و نقل ترکیبی منصوب گردیده است.

tel final1

Share