مدیرکل امداد خمینی(ره) استان گیلان خبرداد

پرداخت آنلاین صدقات با شماره گیری کد #۸۸۷۷* /کلنگ زنی هزار واحد مسکونی تحت عنوان هدیه مقام معظم رهبری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدی از راه اندازی سامانه موبایلی برای پرداخت الکترونیک صدقات خبر داد و گفت:مردم انسان دوست و نیکوکار گیلانی جهت پرداخت کمک های نیکوکاری، پرداخت صدقه آنلاین و جهیزیه می توانند با استفاده از کد یو اس اس دی #۸۸۷۷* و ارسال پیش ۰۱۳ به این سامانه کمک های انسان دوستانه خود را به نیازمندان گیلانی اهدا نمایند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا محمدی مدیرکل امداد خمینی(ره) استان گیلان در جمع خبرنگاران گفت: جشن نیکوکاری با همکاری سازمان دانش آموزی ، سازمان آموزش و پرورش ، سپاه ، صدا و سیما و با شعار «بهار همدلی ،شکوه مهربانی» از چهارشنبه ۱۲ اسفند در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در مدارس سراسر استان و در روز پنجشنبه ۱۳ اسفند در پایگاه های کمیته امداد امام خمینی و همچنین در روز جمعه ۱۴ اسفند در مصلا ها و مساجد و مسیر های پیاده روی برگزار می گردد.mohamadi_2045

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت,  مدیرکل امداد خمینی(ره) استان گیلان از راه اندازی سامانه موبایلی برای پرداخت الکترونیک صدقات خبر داد و گفت:مردم انسان دوست و نیکوکار گیلانی جهت پرداخت کمک های نیکوکاری، پرداخت صدقه آنلاین و جهیزیه می توانند با استفاده از کد یو اس اس دی #۸۸۷۷* و ارسال پیش ۰۱۳ به این سامانه کمک های انسان دوستانه خود را به نیازمندان گیلانی اهدا نمایند.

محمدی در ادامه افزود:مردم شریف گیلان همچنین با مراجعه به سایت http://nikookari.emdad.ir می توانند کمک های انسان دوستانه خود را پرداخت نمایند.

وی با بیان اینکه با برگزاری جشن نیکوکاری در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ ، ۳۶ درصد رشد کمک های مردمی را شاهد بودیم اظهار کرد:۵۰ پایگاه در سطح استان گیلان ، ۱۳ پایگاه جهت جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان رشت و همچنین ۳۰ پایگاه سیار تعبیه شده است.

محمدی از پرداخت عیدی مستمری بگیران تا قبل از ۲۵ اسفند به حساب آنها خبر داد و گفت:بیستم اسفند سال جاری هزار واحد مسکونی تحت عنوان هدیه مقام معظم رهبری با حمایت سپاه قدس گیلان در قالب بسیج سازندگی در سراسر استان کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرکل امداد خمینی(ره) استان گیلان در پایان گفت:در سال جاری ۵۸۹ واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن به مددجویان تحویل داده شد.

خبرنگار:محمدجواد کوچک پور

tel final1

Share