آب که سر بالا رفت قورباغه ابو عطا می خواند

وقتی سایت طرد شده و نماد بی اخلاقی رسانه ای مدعی اخلاق مداری می شود !

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در کمال ناباوری یکی از شبنامه های الکترونیک فعال در استان گیلان که به نماد بی اخلاقی رسانه ای شهره یافته و به عنوان سرشبکه جریان تخریب و توهین علیه مدیران و مسئولان استان گیلان از چندی پیش توسط اصحاب رسانه طرد شده , مدعی رعایت اخلاق و اخلاق مداری شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در کمال ناباوری یکی از شبنامه های الکترونیک فعال در استان گیلان که به نماد بی اخلاقی رسانه ای شهره یافته و به عنوان سرشبکه جریان تخریب و توهین علیه مدیران و مسئولان استان گیلان از چندی پیش توسط اصحاب رسانه طرد شده , مدعی رعایت اخلاق و اخلاق مداری شده است.

imagesدر حالیکه مرز بین انتقاد و تخریب کاملا مشخص شده است این سایت اجاره ای وابسته به یکی از نمایندگان که سابقه صد ها توهین علیه مدیران , شهرداران , نمایندگان مجلس و حتی اصحاب رسانه ها را در کارنامه ننگین خود دارد هربار سعی دارد با مظلوم نمایی ,شکایت مسئولان و مدیران استان گیلان علیه اقدامات شنیع و تخریبی خود را شکایت از خبرنگاران جلوه دهد و مسئولانی را که حاضر به باج دهی نشده و به قانون پناه برده اند را به کم طاقتی در برابر انتقادات متهم نماید!

در حالیکه این سایت وابسته خبری در سایه انفعال مدیران فرهنگی استان گیلان و کوتاهی آنها در انجام وظایفشان به روند تخریبی خود می دهد خوشبختانه از چندی پیش رسانه های استان گیلان با اتحادی بی نظیر در برابر اقدامات شنیع سایت های زنجیره ای از خود واکنش نشان داده که این مساله مورد تقدیر استاندار گیلان و همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری قرار گرفت. اصحاب رسانه استان گیلان ضمن دعوت به همدلی و هماهنگی تمامی رسانه ها از متولیان امر خواسته اند که جلوی اقدامات غیرقانونی اینگونه سایت ها را بگیرند تا دامن رسانه ای گیلان از لوث وجودچنین افرادی پاک شود.

گفتنی است اتهامات بی اساس این سایت علیه مسئولان در حالی بیان می شود که ردپای وورد پول های کثیف به عرصه انتخابات و  همکاری نزدیک برخی سایت ها با کاندیدای موسوم به جریان انحرافی و غارتگران حقوق بیت المال در دولت سابق کاملا مشهود است.البته دیارمیرزا پیش از این در گزارشی تحلیلی(اینجا) به بررسی نقش پول های کثیف در تخریب ساماندهی شده علیه مسئولان ,نمایندگان مجلس و مدیران گیلان پرداخته بود.

tel final1

Share