پیشتازی لیست امید در تهران

واکنش حسن بیادی به شکست لیست اصولگرایان در تهران: به حداد گفتیم نیا ولی گوشش بدهکار نبود/انتخاب چهره‌های تندرو برای انتخابات یک اشتباه بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بیادی همچنین درباره رتبه سی و یکم حداد عادل در تهران، اعلام کرد: در جریان این خبر قرار دارم. در این خصوص بار‌ها بنده و دوستان تذکر دادیم و گفتیم کسانی که بیش از سه دوره در مجلس بودند، نیایند و به جای چنین افرادی از چهره‌های جدید انقلابی استفاده کنیم ولی گوش کسی بدهکار نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، یه نقل از رویداد۲۴، یک نامزد اصولگرای مجلس دهم در واکنش به آرای پایین حدادعادل در انتخابات تهران،گفت: در جریان این خبر قرار دارم. در این خصوص بار‌ها بنده و دوستان تذکر دادیم و گفتیم کسانی که بیش از سه دوره در مجلس بودند، نیایند و به جای چنین افرادی از چهره‌های جدید انقلابی استفاده کنیم ولی گوش کسی بدهکار نبود.

۷۶۷۱حسن بیادی در پاسخ به این سوال که پیام مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات چه بود،گفت: به نظرم مهم نیست که نتیجه انتخابات چه بود و چه کسی رای آورد بلکه مهم آن است که مردم و رهبری پیروز این میدان هستند. این سیل خروشان مردم که در انتخابات به راه افتاد باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد که همچنان انتخابات مورد حمایت رهبری است و مردم در حمایت از رهبری تصمیم به حضور در انتخابات گرفتند.

او ادامه داد: مسئولان باید به چنین مهمی واقف بوده و خلاف چنین مساله‌ای رفتار نکنند. این انتخابات نشان داد که مردم به پیام رهبری گوش کرده و حتی مخالفان نظام پای صندوق رای آمدند.

این نامزد اصولگرای مجلس دهم نگران چه بودند که مدام لیست اصلاح طلبان را لیست انگلیسی مطرح می‌کردند، گفت: این جز مسائل تبلیغات انتخاباتی بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا برخی اصولگرایان علی رغم آنکه ادعای انگلیسی بودن لیست اصلاح طلبان را غیر مستند و غلط می‌دانستند، تا آخرین لحظه رای‌گیری بر این موضع تاکید ورزیدند، افزود: این چنین مسائل در انتخابات دو طرفه است.‌‌ همان طور که یک عده به ردصلاحیت‌ها اعتراض داشتند، طرف مقابل نیز به تایید صلاحیت‌ها نیز معترض بودند. به نظرم هر دو طرف مقصر بودند. طبق فرمایش رهبری هر دو جریان مقصر هستند.

بیادی در پاسخ به این سوال که علت رای آوری لیست امید به رغم اتهام به انگلیسی بودن را چه می‌داند، تصریح کرد: چنین مسائلی از زیبایی‌های انتخاباتی است. چنین موضوعاتی در همه ادوار انتخاباتی دنیا اتفاق می‌افتاد. البته طرح چنین ادعاهایی از بداخلاقی‌های انتخاباتی است.

این عضو دوره سوم شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اگر شورای ائتلافی در انتخابات مجلس نیز از چهره‌های معتدل‌تر استفاده می‌کرد به نتایج بهتری دست پیدا نمی‌کرد، افزود: حتما نتایج بهتری رقم می‌خورد. اگر از چهره‌های معتدل در ائتلاف استفاده می‌کردیم حتما اتفاقات بهتری رقم می‌خورد. این را از قول من بنویسید که انتخاب چهره‌های تندرو برای انتخابات یک اشتباه بود.

بیادی همچنین درباره رتبه سی و یکم حداد عادل در تهران، اعلام کرد: در جریان این خبر قرار دارم. در این خصوص بار‌ها بنده و دوستان تذکر دادیم و گفتیم کسانی که بیش از سه دوره در مجلس بودند، نیایند و به جای چنین افرادی از چهره‌های جدید انقلابی استفاده کنیم ولی گوش کسی بدهکار نبود.

این نامزد اصولگرای مجلس در پاسخ به این سوال که چرا اصولگرایان اقبال عمومی مردم از اصلاح طلبان را نمی‌پذیرند و همچنان سعی بر تکرار سیاست‌های گذشته در عرصه انتخابات دارند، توضیح داد که «به هر حال این اتفاقاتی است که در انتخابات رخ داده و دیگر نمی‌توان کاری برای آن کرد. من تذکرات لازم را بر اساس مصاحبه و مسائل حقوقی گفتم. من از بسیاری از بزرگان وقت گرفتم تا مسائل را تذکر بدهم ولی به من وقت ندادند.»

این عضو دوره سوم شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که تاکنون فقط اصولگرایانی در انتخابات موفق به اخذ رای مطمئنه شدند که در ائتلاف با اصلاح طلبان چه در مجلس و چه در خبرگان بوده‌اند و این مساله قدرت عمومی دو جریان را به رخ می‌کشد، گفت: این مساله‌ای است که آقایان مسئول در جریان اصولگرایی باید پاسخ بدهند. خاطرم است که خیلی وقت پیش من نکته‌ای را در خصوص برجام گفتم. آن زمان من این مطلب را مطرح کردم که نتیجه برجام اعتدال است؛ اعتدالی که نه فقط برای ما که برای تمام دنیای است. یعنی هرجای دنیا به دنبال افراط و تفریط باشیم قدرت را از دست خواهیم داد.

tel final1

Share