معاون امنیتی انتظامی وزیرکشور

هیچ نامزدی حق اعلام پیروزی تا قبل از اعلام نتایج قطعی را ندارد/تلاش برخی معاندان برای ایجاد ناامنی ناکام ماند/فضای مجازی در رصد کامل ما قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون امنیتی انتظامی وزیرکشور گفت: هیچ نامزدی حق اعلام پیروزی تا قبل از اعلام نتایج قطعی را ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مستقر در ستاد انتخابات کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران گفت: هیچ مشکل امنیتی تاکنون در فرآیند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

۱۳۹۴۰۹۰۹۰۰۰۹۲۹_PhotoAوی افزود: در دو، سه روز گذشته درگیری‌های جزئی بین طرفداران برخی کاندیداها گزارش شد که بسیار سطحی بود.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه از امروز تمامی فضای مجازی و غیرمجازی را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم، تصریح‌کرد: در استان‌های مرزی هم از جمله سیستان و بلوچستان وضعیت امنیتی عالی وجود دارد. همچنین در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی فضا کاملاً امن است و انتخابات در یک فضای آرام در حال برگزاری است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: تمام نیروهای امنیتی در استان‌های مرزی و غیرمرزی در آمادگی کامل هستند و بالگردهایی که قرار بود در استان‌ها مستقر شوند تا کمک‌های لازم را انجام دهند با کمک ستاد کل نیروهای مسلح استقرار یافتند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز در سطح گسترده‌ای با قرارگاه‌هایی که در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل داده‌اند در حال تأمین امنیت شعب هستند و در این رابطه همکاری‌های خوبی هم بین بسیج، سپاه و وزارت اطلاعات وجود دارد و ان‌شاءالله در ادامه کار با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

وی ادامه داد: ما همه تلاشمان را داشته‌ایم تا مشکل امنیتی خاصی به وجود نیاید همچنین تلاش‌های برخی معاندان برای ایجاد ناامنی در فضای انتخابات با اقدامات مؤثری که انجام شده بی‌حاصل ماند که بعداً این توفیقات را به مردم عزیزمان اعلام می‌کنیم.

معاون امنیتی وزارت کشور تأکید کرد: همچنین به تمامی استان‌ها ابلاغ شده که به هیچ وجه نامزد یا گروهی حق ندارد قبل از اعلام نتایج از سوی مراجع رسمی و قانونی، اعلام پیروزی در انتخابات کنند و اگر نامزدی این مسئله را رعایت نکند هر گونه عواقبی متوجه وی خواهد شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه فضای مجازی در رصد کامل ما قرار دارد، گفت: روز گذشته برخی افراد اعلام کرده بودند کسانی که رأی می‌دهند از آن عکس بگیرند و در فضای مجازی قرار دهند که نسبت به این موضوع اقدامات لازم انجام و به این افراد تذکراتی داده شد.

tel final1

Share