با حکم کمیته انظباطی باشگاه

هادی تامینی به دلیل درگیری فیزیکی و فحاشی از سپیدرود اخراج شد/حامد پورعمرانی تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی تامینی مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل مسایل انضباطی از سپیدرود اخراج شد. حامد پورعمرانی نیز به دلیل اعمال مشابه تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات باشگاه سپیدرود را نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی تامینی مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل مسایل انضباطی از سپیدرود اخراج شد.

۱۷سایت رسمی باشگاه سپیدرود نوشت:پس از پایان مسابقه دو تیم سپیدرود با بادران تهران، این بازیکن به درگیری فیزیکی با سید محمد حسینی دروازه بان سپیدرود پرداخت و اقدام به فحاشی به وی نمود.

تامینی در ادامه در رختکن باشگاه با فحاشی به بازیکنان تنش و بی اخلاقی را به اوج رساند و شان باشگاه سپیدرود که در طول تاریخ نیم قرنی اش همواره مدافع اخلاق و سیانت از روح جوانمردی در ورزش بوده را زیر سوال برد.

در ضمن حامد پورعمرانی نیز به دلیل اعمال مشابه تا اطلاع  ثانوی حق حضور در تمرینات باشگاه سپیدرود را نخواهد داشت.

کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در جلسه ای فوق العاده ضمن اخراج این بازیکن بد اخلاق از کلیه هواداران، پیشکسوتان، مدیران و بازیکنان سپیدرود دلجویی می نماید و یادآور می شود که اخلاق و روح جوانمردی در راس همه ی برنامه های این تیم ریشه دار فوتبال کشور قرار دارد.
tel final1

Share