مدیر عامل صنایع چوب اسالم

نه استعفا داده ام و نه برکنار شده ام /معاون سیاسی فرمانداری تالش موجب تحریک تحصن کنندگان شده بود/روایتی از چندین مورد فاکتورسازی/شکری در امور شرکت دخالت نمی کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نصیری در خصوص حواشی و تحصن های اخیر افزودند که حقوق معوقه فقط بهانه بوده و بازی های سیاسی عامل حاشیه و تحصن بوده و افراد پشت صحنه را عامل تحصن کارگران دانسته و بیان داشتند: معاون سیاسی فرمانداری تالش تحریک کننده کارگران جهت تحصن بود و وی بدون هماهنگی حتی وارد شرکت شده و کارگران را تحریک کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صریح خبر , مدیر عامل صنایع چوب اسالم ضمن تکذیب خبر برکناری یا استعفای خود افزود :از سال ۱۳۹۳ مدیریت این شرکت در وضعیت اسفناکی به بنده سپرده شد و زمان تحویل مبلغ ۴ میلیارد تومان شرکت به افراد حقیقی و حقوقی بدهکار بود و موجودی شرکت صفر بود و حتی مواد photo_2016-03-07_21-06-30-1-300x233اولیه مانند چسب و چوب نیز در شرکت وجود نداشت و با انبوهی از بدهی ها مواجه بودیم و حتی بدهی سنواتی برق و گاز حدود ۲۲۰ میلیون تومان بود .
نصیری در ادامه بیان داشت :تجهیزاتی به نام شرکت فاکتور شده اند و مبالغ ان پرداخت شده است ولی هرگز وارد شرکت نشده اند و بیش از ۲٫۵ میلیارد تومان از نقدینگی شرکت بابت خرید ماشین الاتی پرداخت شده بود که هرگز این ماشین الات وارد شرکت نشده اند و فقط فاکتور سازی شده بود و برای مثال دستگاه روکش ملامینه به ارزش دو میلیارد و دویست میلیون تومان طبق فاکتور خریداری شده و یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ان پرداخت شده ولی عملا این دستگاه نصب نشده و وارد شرکت نشده است یا اینکه دستگاه پرسی به مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان خریداری شده و ۶۵۰ میلیون تومان ان پرداخت شده ولی غیر قابل استفاده بوده و بصورت بلامصرف در شرکت رها شده چرا که کارایی نداشته و فقط جهت فاکتور سازی بوده است و این موارد در زمان برخی مدیر عامل های سابق انجام شده که پرونده انها در محاکم قضایی در جریان رسیدگی است.
مدیر عامل صنایع چوب اسالم افزود زمانی که شرکت را تحویل گرفتم از نظر منابع انسانی شرکت حال خوشی نداشت و اغلب از افراد غیر تحصیلکرده استفاده می شد ولی اکنون از جوانان تحصیلکرده بومی استفاده میگردد.
نصیری افزود در گذشته شرکت از جمله شرکت هایی بود که جز شرکت های الاینده محیط زیست محسوب میشد و یک درصد از درامد یعنی حدود ۵۰۰ میلیون تومان بعنوان جریمه الایندگی پرداخت شده بود که با تلاش و نصب دستگاه های مرقومه به صرف و کاهنده الودگی، از این مهم جلوگیری شده و علاوه بر جلوگیری از الودگی محیط زیست ازپرداخت جریمه نیز جلوگیری شد و جز صنایع سبز شدیم.
مهندس نصیری در ادامه با بیان اینکه شرکت از لحاظ رتبه بندی با شرکت های هم نوع در رتبه اخر قرار داشت افزود طبق مصوبه قرار بود مبلغ دو میلیارد به شرکت پرداخت شود که تا کنون عملی نشده و پرداخت نشده است .
مدیر عامل صنایع چوب افزود با مدیریت نادرست گذشته ۴۰ هزار ورق نئوپان تولید شده به دلیل کیفیت نامناسب در انبار انباشته شده بود که در زمان مدیریت بنده با شرکتی در قبال خرید دستگاه تهاتر کردیم . و همچنین خرید دستگاه رکتور تولید چسب و تعمیرات اساسی خط نئوپان و خرید دستگاه روکش ملامینه از کار های اساسی بود که انجام پذیرفت .
نصیری که قبل از امدن به اسالم در صندوق بازنشستگی کشور بودن از تعامل خوب اقای شکری اظهار رضایت کرده و افزودند اقای شکری بسیار پیگیر مشکلات شرکت هستند ولی در اداره و امور مدیریتی شرکت دخالت نمی کنند و از ویژه گی های خوب ایشان عدم مداخله در امور مدیریتی شرکت نام بردند و شکری را تنها یار و یاور شرکت صنایع چوب اسالم دانستند .
مهندس نصیری در ادامه در خصوص حواشی و تحصن های اخیر افزودند که حقوق معوقه فقط بهانه بوده و بازی های سیاسی عامل حاشیه و تحصن بوده و افراد پشت صحنه را عامل تحصن کارگران دانسته و بیان داشتند : معاون سیاسی فرمانداری تالش تحریک کننده کارگران جهت تحصن بود و وی بدون هماهنگی حتی وارد شرکت شده و کارگران را تحریک کرده بود و در سخنرانی نیز برخلاف قانون شرکت ، مواردی را بین کارگران بیان داشته بود و قصد بهره وری سیاسی و انتخاباتی از این موضوع داشتند
مدیر عامل شرکت صنایع چوب اعلام داشتند: در انتخابات تالش ارای اسالم بسیار تاثیر گذار است اقا ی سید محمدی و لیدر های یکی از کاندیدا قصد داشتند با این کار جو را متشنج و ارای را به سمت کاندیدای خاصی سوق دهد و در پشت این قضیه برخی مدیران قبلی که دارای پرونده قضایی هستند نیز بودند که ختم به خیر شد و شرکت وارد بازی های سیاسی و انتخاباتی نشد.
نصیری افزود: ضمن تشکر از مسولین تالش من جمله روسای دادگستری ، اداره برق ، گاز و تامین اجتماعی و محیط زیست از فرماندار تالش نیز درخواست مساعدت بیشتری نمود و بیان داشتند انتظار داریم اقای فتح الهی همانگونه که قول داده اند همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود حقوق کارگران به جز حقوق بهمن ماه کامل پرداخت شده است و در اینده این شرکت با توجه به مصوبه واگذار خواهد شد که در واگذاری دو شرط ، عدم تعدیل نیرو و نیز توسعه شرکت لحاظ شده است.

tel final1

Share