نفرات برتر مسابقات المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور مشخص شدند

در مسابقات المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی از از ۱۵ لغایت ۱۷ اسفندماه در رشته های تنیس روی میز، دارت، شطرنج در بخش زنان و مردان و رشته تیراندازی نیز مختص بانوان برگزار شد نفرات برتر مشخص شدند.

      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نفرات برتر مسابقات المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی مشخص شدند .

در  مسابقات المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء کشور به میزبانی منطقه آزاد انزلی از از ۱۵ لغایت ۱۷ اسفندماه در رشته های تنیس روی میز، دارت، شطرنج در بخش زنان و مردان و رشته تیراندازی نیز مختص بانوان برگزار شد نفرات برتر مشخص شدند.

۳۲۳۰f485-fcef-4aae-a8c4-8db6ff94de17 در این مسابقات که از سوی فدراسیون  بیماران خاص و با همکاری این سازمان  برگزار شده است ۱۳۰ آقا و ۱۲۵ خانم از ۲۱ استان کشور حضور داشتند و استان گیلان برای نخستین بار میزبان این المپیاد ورزشی بود که در پایان نتایج مسابقات رشته های مختلف از قرار ذیل است،

در رشته تیراندازی بانوان در رده سنی بالا ۲۵ سال، بهناز کتابی از همدان، مریم کیانی از چهارمحال و بختیاری و آرزو جعفری از کردستان به ترتیب نفرات اول تا سوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

در تیراندازی بانوان زیر ۲۵ سال، ام البنین رستمی از چهارمحال و بختیاری مقام نخست، مریم اسدی از سمنان رتبه دوم و نسرین دولتی هرمزگان رده سوم را از آن خود نمودند.

در رشته دارت بانوان و در رده سنی بالای ۲۵ سال به ترتیب شکوفه کریمی از کرمانشاه، مائده حیدری از اصفهان و زهره تحنی از هرمزگان، مقامهای اول تا سوم را به دست آوردند.

در دارت زیر ۲۵ سال بانوان، مبینا حمیدی از همدان، بنفشه بشیری از کرمانشاه، زهراء دهقان از فارس موفق به دست یابی به رده های اول تا سوم شدند.

از سوی دیگر در تنیس روی میز بانوان و در رده سنی بالای ۲۵ سال فائزه پورقاسمی از همدان گردن آویز طلا را به گردن آویخت، مریم احدی از فارس مدال نقره را از آن خود نمود و الهام جلالی از گلستان و مریم عباسی باغ اناری از بوشهر مشترکاً موفق  به کسب مدال برنز المپیاد شدند.

در رده سنی زیر ۲۵ سال این رشته، فاطمه جلالی از گلستان، فرنوش کردبچه از تهران و زینب حیدری از اردبیل به ترتیب رده های اول تا سوم مسابقات را بدست آوردند.

در بخش آقایان و در رشته تنیس روی میز و در رده سنی بالای ۲۵ سال، عزیز عبادیان از خوزستان مقام نخست، جلال جهان تیغ از گلستان رده دوم و حسین حمزه از چهارمحال و بختیاری رتبه سوم را از آن خود نمودند.

در رده سنی زیر ۲۵ سال این رشته، به ترتیب شهریار احل لوئیان از اصفهان، سید علی میرآیین از گلستان و علیرضا لطیفی از آذربایجان شرقی رده های اول، دوم وسوم را بدست آوردند.

در رشته دارت مردان و در رده سنی بالای ۲۵ سال، امیر رضا غلامپور از اصفهان اول، حمید پلاس از هرمزگان دوم و عادل هویزی از خوزستان سومی المپیاد را کسب کردند.

در رده زیر ۲۵ سال این رشته، محسن ساعی طلا، میلاد حاضری از کرمانشاه نقره و مهدی مصلحی از کرمانشاه برنز مسابقات را از آن خود نمودند.

در رشته شطرنج مسابقات و در رده سنی بالای ۲۵ سال رضا نوروزپور از گیلان حائز رتبه نخست شد، مهرداد فرهادی از آذربایجان شرقی به مقام دوم نائل آمد و ایمان بخششی از یزد نیز به رده سوم دست یافت.

در رده سنی زیر ۲۵ سال به ترتیب رسوی چناری از فارس، حامد بخششی از یزد و حسین فاتحی پور از قم  موفق به کسب مقامهای اول تا سوم شدند.

در رده سنی بالای ۲۵ سال بانوان سولماز عرب پور از اصفهان اول، ماریا خان شاه از هرمزگان دوم و مریم کوهستانی از گلستان سومی شطرنج المپیاد را از آن خود نمودند و در نهایت در رده سنی زیر ۲۵ سال مریم بابایی از اردبیل، فریبا الیاسی از کردستان و مهسا توجیح از آذربایجان شرقی حائز رده های اول تا سوم مسابقات شدند.

tel final1

Share