استاندار گیلان در ستاد تنظیم بازار

نظارتها بر بازار نمایشی نباشد/ بازار مرغ استان مناسب است/ کیفیت میوه‌های شب عید سال گذشته مطلوب نبود/ایجاد رفاه، بهبود معیشت و حل مشکلات حق مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان بر ضرورت تشدید بازرسی‌ها تأکید کرد و با بیان اینکه نظارت همواره نیاز می‌باشد افزود : مسئولین امر باید با جدیت تمام در بحث بازرسی ورود کنند در هر شرایطی باید نظارت‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در ستاد تنظیم بازار که به منظور بررسی آمادگی گیلان در ایام نوروز برگزار شد  با اشاره به اینکه ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم و گردشگران وضعیت مطلوبی دارد گفت : مراقبت کنید تا  نظارتها  بر بازار نمایشی نباشد  و رضایت مردم تامین شود .

najafi_0238 دکتر نجفی در این نشست تعداد مسافران  نوروزی را بیشتر از سال گذشته پیش‌بینی کرد و افزود : باتوجه به فراهم شدن بهبود و روابط خارجی و بهتر شدن وضعیت آزاد راهها و جاده‌ها شاهد افزایش مسافر و گردشگر به استان خواهیم بود.

استاندار گیلان افزود : از  عرضه کنندگان کالا و خدمات هم میخواهیم با رویکرد مشتری مداری فعالیت کنند .

وی با اشاره به گزارشات رسیده از سوی مدیران و  رصدهای صورت گرفته گفت : براین اساس  وضعیت گیلان در بخش اقلام اساسی و ذخیره سازی کالاهای مورد نیاز بسیار مطلوب است و بازار از آرامش خوبی برخوردار است.

دکتر نجفی  بازار مرغ استان را بازار مناسبی دانست و افزود : افزایش و کاهش قیمت این محصول در سال گذشته موجب گردید مرغدار انگیزه‌ای نداشته باشد که با تلاش‌های دولت و تعدیل قیمت جهانی نهاده‌ها موجب کاهش قیمت مرغ و رغبت تولید کنندگان این محصول گردید.

دکتر نجفی کیفیت میوه‌های شب عید سال گذشته را در برخی موارد  مطلوب ندانست و افزود : امسال باید دقت لازم در این خصوص صورت پذیرد و توزیع منابع در سطح شهرستان‌ها انجام شود تا رضایت مردم به دست آید.

وی گفت :در سالهای گذشته میوه شب عید گیلان از استانهای دیگر تهیه می شد اما امسال برای افزایش انگیزه باغداران و سازگاری بیشتر این محصولات با ذائقه مردم ، مرکبات شب عید از باغات گیلان تهیه شد.

استاندار گیلان بر ضرورت تشدید بازرسی‌ها تأکید کرد و با بیان اینکه نظارت همواره نیاز می‌باشد افزود : مسئولین امر باید با جدیت تمام در بحث بازرسی ورود کنند در هر شرایطی باید نظارت‌ها ادامه داشته باشد.

وی بر لزوم راستی آزمایی  از نظارت های انجام شده تأکید کرد و افزود : تبلیغات انجام شده از بازرسی بر بازار در صداوسیما و رسانه ها خوب است اما مراقبت کنید تا این نظارتها صوری و نمایشی نباشد .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات در مرکز استان و شهرستان‌های مورد نیاز تصریح کرد : باید تلاش شود تا مردم راحت‌تر و ارزان تر نیازهای خود را خریداری کنند و برگزاری این نمایشگاه ها باید طبق استاندارد هی لازم و ارائه اجناس با کیفیت  صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان ایجاد رفاه، بهبود معیشت و حل مشکلات را حق مردم دانست و افزود : استان گیلان همگام با اندیشه‌های خوب دولت تدبیر و امید حماسه آفریدند و حق این مردم است که مسئولین با تمام توان در جهت خدمت به آنها تلاش کنند.
tel final1

Share