ندیمی:۵ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه ایران در آمریکا دریافت شد/تصویب ۱۷۰ میلیارد دلار فاینانس در تلفیق بودجه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵، با اشاره به جزئیات مصوبات عصر روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی ۵ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌ ایران مربوط به قبل از انقلاب اسلامی در آمریکا، پرداخت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵، با اشاره به جزئیات مصوبات عصر روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی ۵ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌ ایران مربوط به قبل از انقلاب اسلامی در آمریکا، پرداخت شد.

nadimi_2016-02-10_17-21-42ایرج ندیمی ، با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته بخشی از سرفصل‌های درآمدی تغییر کرد و همچنین عناوین مربوط به این درآمدها، تغییراتی داشت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ گفت: بر این اساس عنوان درآمد کشت دانه‌های روغنی به اخذ مابه‌التفاوت دانه‌های خام و وارداتی تغییر کرد، همچنین رئیس صندوق توسعه ملی گزارش مفصلی از وضعیت صندوق در مورد موجودی، مطالبات، تعهدات و عملکرد ارائه کرد.

وی افزود: همچنین از محل دریافت وجوه و عوارض، ۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال، ۲ درصد درآمد را حساب کردیم. در بحث صادرات نفت خام یک ردیف مربوط به این موضوع حذف شد. همچنین موضوع اوراق صکوک اجاره به‌منظور تسویه بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی به نفع پرداخت بدهی پیمانکاران طرح‌های عمرانی، تغییر یافت.

ندیمی با اشاره به مالیات فروش سیگار، تصریح کرد: در لایحه استفاده از ۵۰ میلیارد دلار فاینانس به همراه ۱۲۰ میلیارد دلار فایناس باقی‌مانده از قبل به دولت اجازه داده شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵،‌ تأکید کرد: بر اساس گزارش بانک مرکزی ۵ میلیارد دلار از مطالبات بلوکه‌شده ایران مربوط به قبل از انقلاب اسلامی (وزارت جنگ سابق) در آمریکا، پرداخت شده است.

tel final1

Share