مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان خبر داد:

نتایج آزمون استخدامی شهرداریهای استان گیلان اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداریهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداریهای استان خبر داد.

mirseyefi_9120ساحره میرسیدی با اشاره به اینکه اعلام نتایج به صورت ۳ برابر ظرفیت است افزود: شرکت کنندگان در این آزمون از صبح امروز پنج شنبه ۱۳ مهرماه می توانند با مراجعه به آدرس سایت http://gilan.iran-azmoon.ir/Home.aspx با در دست داشتن کد رهگیری و کدملی خود از نتایج مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در آزمون مذکور طبق زمانبندی برای ارائه و تکمیل مدارک و تطبیق با پرونده  باید از ساعت ۸ لغایت ۱۳ به آدرس رشت بلوار شهید بهشتی میدان انتظام ( میدان رازی ) سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان افزود: پذیرفته شدگان در رشته های شغلی مأمور حراست، مسئول خدمات مالی ، کارشناس امور اداری ، حسابدار، حقوق و املاک و کارشناس روابط عمومی در روز سه شنبه ۱۸ اسفند ماه و پذیرفته شدگان در رشته های شغلی کارشناس شهرسازی، امور دفتری، مهندس راه و ساختمان، کارشناس باغبانی، کارشناس محیط زیست، کارشناس امور حمل ونقل و ترافیک و آرشتیک در روز چهارشنبه ۱۹ اسفند در ساعت و مکان اعلام شده مراجعه نمایند.

وی به مدارک مورد نیاز اشاره کرد و افزود: در دست داشتن کارنامه داوطلب، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، اصل و تصویر شناسنامه وکارت ملی ، اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت عمومی برای برادران و سایر مدارک مرتبط اعم از نامه اشتغال وپرداخت بیمه برای کارکنان شاغل دهیاری و شهرداری، بومی بودن ، ایثارگری و سهمیه بهزیستی هنگام مراجعه الزامی می باشد.

گفتنی است آزمون استخدامی شهرداریهای استان در روز دوم بهمن ماه سال جاری برگزار شده بود که پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش از بین پذیرفته شدگان، ۶۱ نفر در شهرداری‌های استان به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

tel final1

Share