محمود شکری در جمع مردم تالش

نام و جسم بنده اگر از بین برود برای تالش اشتغال پایدار ایجاد و به وعده‌های خود عمل می‌کنم/پاکی،صداقت و نظارت بر حقوق مردم را سرلوحه کار خود دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم پیروز واقعی انتخابات هستند، اظهار کرد: نام و جسمم بنده اگر از بین برود برای تالش اشتغال پایدار ایجاد و به وعده‌های خود عمل می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،محمود شکری نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز پس از اعلام رسمی نامش به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه این سه شهرستان در جمع مردم در میدان امام خمینی (ره) تالش حضور یافت.

shekari09-06_17-36-52وی با قدردانی از مردم برای اعتماد دوباره به وی، تصریح کرد: مردم شکوه حضور و اراده خود را در انتخابات هفتم اسفند به دشمنان نشان دادند.

نماینده فعلی مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم پیروز واقعی انتخابات هستند، اظهار کرد: نام و جسم بنده اگر از بین برود برای تالش اشتغال پایدار ایجاد و به وعده‌های خود عمل می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: پاکی، صداقت و نظارت بر حقوق مردم را سرلوحه کار خود دارم و ناظر حقوق مردم حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال هستم.

 محمود شکری نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال از مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۹۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۶ رأی برای دومین بار به مجلس راه یافت.

tel final1

Share