نامزدهای لیست ۱+۵ مشخص شدند+اسامی

در پوستر منتشر شده از این لیست انتخاباتی، محمد خوش چهره به عنوان سر لیست این گروه ۶ نفره قرار گرفته و علی مطهری، احمد توکلی، حسن سبحانی، علیرضا محجوب و حسین شیخ الاسلام ۵ عضو دیگر این گروه را تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، در پوستر منتشر شده از این لیست انتخاباتی، محمد خوش چهره به عنوان سر لیست این گروه ۶ نفره قرار گرفته و علی مطهری، احمد توکلی، حسن سبحانی، علیرضا محجوب و حسین شیخ الاسلام ۵ عضو دیگر این گروه را تشکیل می دهند.

شایان ذکر است به جز احمد توکلی، نماینده فعلی تهران که در لیست ائتلاف اصولگرایان قرار داد، ۵ عضو دیگر این لیست اعضای فهرست انتخاباتی “صدای ملت” هستند.

۱۶-۲-۲۲-۱۲۲۸۳۵۵در این پوستر همچنین به تخصص این نامزدها نیز اشاره شده است و شعار آن «صراحت، شجاعت، تدبیر و عقلانیت» انتخاب شده است.

محمد خوش چهره برای اولین بار درخبرآنلاین خبر تشکیل این فهرست را اعلام کرده و گفته بود: «با توجه به درک صحیح از محیط ملی و فراملی و به استناد مطالبات مردم و نظام، ضرورت حضور افرادی که در راستای مصالح و منافع ملی تاثیر گذار باشند و نقش تعیین کننده در تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها بویژه در تنقیح قوانین داشته باشند و همچنین با توجه به کاستی هایی که در نوع انتخاب و معیارهای حاکم بر لیست های اصلی شاهد بودیم، ارائه لیستی تکمیلی که پاسخ گوی نیاز مردم در انتخابات آتی باشد را ضروری دیدیم. از این رو  لیستی تحت عنوان ۱+۵ با حضور نامزدهایی کارآمد به منظور کمک به لیست های ارائه شده، انتخاب و به زودی اعلام خواهد شد.

این نماینده مجلس هفتم اظهار کرد: ۱+۵ ترکیبی با محوریت افراد خوشنام، توانمند، دلسوز، مردمی و دارای تخصص اقتصادی است که آزمون خود را در مقاطع مختلف در سلامت، پاکدستی، ضد فساد بودن، شجاعت، دلسوزی، علاقه مندی به پیشرفت کشور، آشنایی با درد مردم و داشتن درک مناسب از مشکلات اقتصادی و معیشتی و معضلات اجتماعی مردم پس داده اند.

tel final1

Share