پس از اعلام لیست

نامدار؛ مظلومی که تنها ماند…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شامگاه دوشنبه سرانجام ائتلاف اصولگرایان شهرستان رشت لیست سه نفره نهایی خود را برای انتخابات مجلس دهم اعلام کردند و در حالی که طی روزهای گذشته خبر حضور دکتر مظفر نامدار در این لیست بارها شنیده شد، اما در نهایت جبار کوچکی نژاد، سید علی آقازاده و سید ولی الله عظمتی به عنوان افراد انتخابی این لیست معرفی شدند تا افراد ریشه داری چون نامدار و عباسی از لیست واحد اصولگرایان رشت باز مانند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از گیل خبر ،شامگاه دوشنبه سرانجام ائتلاف اصولگرایان شهرستان رشت لیست سه نفره نهایی خود را برای انتخابات مجلس دهم اعلام کردند و در حالی که طی روزهای گذشته خبر حضور دکتر مظفر نامدار در این لیست بارها شنیده شد، اما در نهایت جبار کوچکی نژاد، سید علی آقازاده و سید ولی الله عظمتی به عنوان افراد انتخابی این لیست معرفی شدند تا افراد ریشه داری چون نامدار و عباسی از لیست واحد اصولگرایان رشت باز مانند!

Untitled-1-768x544البته ظاهرا این لیست را دیگر نمیتوان لیست واحد نامید چرا که حزب موتلفه اسلامی با اعلام لیستی جدا نام نامدار،کوچکی نژاد و آقازاده را اعلام کرد و عظمتی را در لیست خود قرار نداد .

فارغ از اینکه اصولگرایان شهرستان رشت از چه معیاری برای انتخاب افراد در این مدت طولانی استفاده کرده اند باید گفت فردی چون عباسی از شخصیت های قابل احترام جریانات سیاسی مختلف است که به عنوان فردی اخلاقی و ارزشی شناخته می شود و حضور وی به عنوان یک اصولگرای مستقل در انتخابات و مرزبندیش با مدعیان اصولگرایی بر چالش های رقابتی درون اصولگرایی انتخابات مجلس افزوده است.وی به عنوان نماینده کسانی وارد انتخابات مجلس می شود که در نظر دارند با حفظ اصول و آرمان های خود مرزبندی خود را با برخی مدعیان اصولگرایی نشان دهند.

همچنین مظفر نامدار  نیز پژوهشگر اندیشه اسلامی معاصر و عضو هئیت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. وی دکترای علوم سیاسی با گرایش اندیشه سیاسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دارد.

به جرات می توان گفت دکتر نامدار از خوشنام ترین نیروهای فکری، ارزشی و اخلاقی جریان اصولگرایان گیلان محسوب می گردد. وی هرگز برای حضور در جمعیت و یا لیستی انتخاباتی تقاضا نکرد و شعارها،افکار و عملکردش همیشه معیار انتخاب وی توسط جریانات همسو بوده است.

آری؛ شاید اخلاق مدار بودن، پایبند بودن به ارزشها، داشتن آرای پاک و نداشتن منابع مالی سرشار! برای هزینه کردهای انتخاباتی دلیلی برای تعویض دقیقه نود وی از لیست اصولکرایان باشد اما آنچه مسلم است اینکه تجربه انتخابات در سالهای قبل بخوبی نشان میدهد که افراد در بسیاری از موارد نه به لیست بلکه به تشخیص خود رای خواهند داد و امثال نامدارها بارها و بارها با لیست و یا بدون لیست موفق شده اند که آراء و اعتماد قابل توجهی را از آن خود کنند.

tel final1

Share