معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد: اجرای طرح گیلان مطهر در استان

سرهنگ”محمدرضا جعفری خیرخواه” معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح جزئیات این طرح گفت: در آستانه برگزاری کنگره تجلیل از ۸ هزار شهید استان گیلان،طرح جهادی، فرهنگی، دینی و اجتماعی گیلان مطهر به منظور ترویج اخلاق اسلامی و کاهش آسیب های ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن در استان برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از آغاز اجرای طرح جهادی، فرهنگی و اجتماعی گیلان مطهر در استان خبر داد.

روزنامه copy سرهنگ”محمدرضا جعفری خیرخواه” معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح جزئیات این طرح گفت: در آستانه برگزاری کنگره تجلیل از ۸ هزار شهید استان گیلان،طرح جهادی، فرهنگی، دینی و اجتماعی گیلان مطهر به منظور ترویج اخلاق اسلامی و کاهش آسیب های ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن در استان برگزار می شود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه باتوجه به حضور قریب به ۶ میلیون مسافر این طرح از۲۷ اسفند سالجاری تا ۱۶ فروردین سال ۱۳۹۵ در سطح استان و نیز همچنین در تابستان ۱۳۹۵ اجرا خواهد شد، افزود: این طرح جهادی به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان و با همکاری حوزه مقدسه علمیه، بنیاد شهید و امورایثارگران، مراکز علمی فرهنگی استان، دستگاه قضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشارکت نخبگان و سایر سازمانهای فرهنگی برگزار می گردد.

این مقام انتظامی با  اعلام اینکه این طرح به منظور برخورد با برخی از افراد کجرو و منحرف که این استان را حیاط خلوتی برای انجام رفتار بزهکارانه خود محسوب می کنند، انجام می شود، اظهار داشت: کجروی ها و ناهنجاری های این عده قلیل که تحت عنوان مسافر و گردشگر وارد استان می شوند به اشتباه به حساب مردم شریف و متدین استان منتسب می شود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان اجرای این طرح را با محوریت روحانیت و در راستای اجرای فریضه امر به معروف و از مطالبات خانواده معظم شهداء، مردم ولایت مدار و متدین استان اعلام کرده و خاطرنشان کرد: برخورد با مظاهر علنی فساد در جامعه و ترویج روحیه قانون مداری وتسری فریضه امر به معروف و نهی از منکر، اقدامی شایسته و درخور شان مردم استان گیلان است.

وی با تاکید بر اینکه باید از حقوق مردم استان صیانت شده و چهره واقعی و فرهنگ اصیل مردم ولایتمدار زیر چتر ناهنجاری افراد قانون شکن و قانون گریز و منحرف پنهان نماند، تصریح کرد: هموطنان علاقمند به همکاری و مشارکت در این حرکت عظیم جهادی، می تواند تا تاریخ ۲۰ اسفند۱۳۹۴ به آدرس رشت سبزه میدان – اول خیابان بیستون – کوچه بقراطی ۲- معاونت اجتماعی پلیس گیلان مراجعه یا به پست الکترونیک پلیس گیلان به نشانی gilan.social@police.ir و یا با شماره تلفن های ۲۱۸۸۰۸۰ و۲۱۸۸۰۸۳ -۰۱۳ تماس حاصل نمایند.

سرهنگ خیرخواه در پایان تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در ایستگاهها، راهنمایی مسافران نوروزی ، تذکر و ارشاد به متظاهران علنی فساد بصورت لسانی، برپایی نمایشگاه آگاهسازی، ارائه هشدارهای آموزشی و آگاهسازی پلیس به مسافران نوروزی، توزیع بروشورهای آموزشی و نقشه استان و در اختیار قراردادن راهنمای گردشگری استان،ارائه مشاوره دینی و مذهبی با حضور طلاب (خواهران و برادران) وارائه خدمات مشاوره انتظامی و اجتماعی با حضور کارشناسان انتظامی پلیس از جمله اقدامات در ذیل اجرای این طرح خواهد بود.

tel final1

Share