با حکم دبیرکل اتحادیه

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان منصوب شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی حامد علامتی «دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان»،‌ یاسر تقوی به سمت مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان منصوب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی حامد علامتی «دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان»،‌ یاسر تقوی به سمت مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان منصوب شد.

photo_2016-03-17_12-01-45در این حکم آمده است:

برادر ارجمند، جناب آقای یاسر تقوی

سلام علیکم؛

انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مراکز تجمع مؤمنانه‌ی زبدگانی است که خود را مخاطب ندای وحیانی “عَلیکُم اَنفُسکَُم” یافته‌اند و با درک عمیق از مفهوم ” اِصْبِرواْ وَ صَابِرُواْ وَ رَابِطُواْ “، حضور در تشکیلاتی مبتنی بر تقوای فردی و جمعی را به عنوان راهِ دستیابی به چکادِ فلاح و رستگاری برگزیده‌اند. راهی متبرک به قدوم هزاران شهید دانش‌آموزی که با اشاره‌ی ولی و راهبر خود، رفتند تا رسیدند.

پشتیبانی ستادی از چنین تشکلی، افتخاری بزرگ و فرصتی مغتنم است که به‌ مربیِ عامل، خلاق و مبتکری نیاز دارد که بر دل‌ها مدیریت نماید و به پشتوانه‌ی دو ویژگی بارز قلیل‌المئونه و کثیرالمعونه بودن، با سرمایه‌ی بی‌بدیلِ شناختِ عمیق از میل و نیاز و مصلحتِ مخاطب، به خدمت خالصانه و توأم با شرح‌صدر و شکیبایی بپردازد.

نظر به تعهد جنابعالی برای نقش‌آفرینی در میدان موصوف، که بهترین گزینه را برای سپردن امانتی گرانسنگ، پیش‌رو قرار داده است، با توکل به خدای متعال و توسل به ائمه‌ی معصومین (علیهم‌السلام) جنابعالی را برای مدت دو سال به‌ عنوان مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با رویکرد تقویت ظرفیت کارشناسی در استان، استفاده از قدرت الگوسازی به‌عنوان بهترین روش تبلیغی و ترویجی، توسعه‌ی برنامه‌سازی خلاقانه ذیل برنامه‌های محوری، تقویت قرارگاه‌های جنبش دانش‌آموزی و اعتلای نظام ارتباطات درون و برون تشکیلاتی را مورد توجه قرار دهید.

همچنین مقتضی است علاوه بر سهم عمومی، سهم اختصاصی استان خود را از راهبردهای مصوب شورای مرکزی و بندهای سوم، چهارم، ششم، هفتم و نهم حکم ابلاغی نماینده معزز رهبر فرزانه انقلاب به دبیرکل را احصاء نموده و در قالب برنامه‌ی استانی تدوین و ارائه فرمایید.

عزت، سلامتی و سربلندی جنابعالی را در مقابل امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آرزو دارم.

به گزارش دیارمیرزا تقوی در سابقه کاری خود معاونت اداره ی کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و معاونت مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کشور را در کارنامه دارد.

tel final1

Share