توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مرگ نوزاد صومعه سرایی تکذیب شد/نوزاد هم اکنون در بیمارستان ۱۷شهریور تحت درمان قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: شایعاتی دیگری مبنی بر عدم پذیرش نوزاد مذکور در بیمارستان ۱۷ شهریور در استان منتشر شده است که لازم است در همین جا اطلاع رسانی شود که این نوزاد هم اکنون در بیمارستان ۱۷شهریور برخلاف شایعه پذیرش شده است و تحت درمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ,مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تکذیب مرگ نوزاد صومعه سرایی در بیمارستان خبر داد.

۵۶۳۸۰دکتر فردین مهرابیان در خصوص شایعه مرگ نوزاد صومعه سرایی که بدلیل بیماری زردی در دستگاه بخش نوزادان بیمارستان صومعه سرا نگهداری می شد و بدلیل سهل انگاری؛ دمای دستگاه بالا رفته و موجب سوختگی نوزاد مذکور شد اظهار کرد: شایعه مرگ این نوزاد کذب است.

وی با بیان اینکه این نوازد هم اکنون در بیمارستان ۱۷ شهریور بستری است گفت: تشخیص اولیه بیماری پوستی است اما برای کسب نتایج صحیح تر از روسای دو بیمارستان ۱۷شهریور و صومعه سرا درخواست پیگیری داده شده است.

در ادامه دکتر محمدی، معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛ با اشاره به خبری که در برخی از سایت ها مبنی بر سوختن نوزاد صومعه سرایی بدلیل سهل انگاری منتشر شده است اضافه کرد: از امروز صبح بنا به تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر انجام پیگیری در خصوص شایعه پیش آمده؛ مکاتبات لازم با روسای بیمارستان ۱۷ شهریور و صومعه سرا مبنی بر علت بروز این حادثه در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: هنوز پاسخ مکاتبات دریافت نشده است و تا پایان امشب پس از پاسخگویی مکاتبات نتایج لازم در اختیار افکار عمومی و رسانه ها قرار خواهد گرفت.

 افزود: شایعاتی دیگری مبنی بر عدم پذیرش نوزاد مذکور در بیمارستان ۱۷ شهریور در استان منتشر شده است که لازم است در همین جا اطلاع رسانی شود که این نوزاد هم اکنون در بیمارستان  ۱۷شهریور برخلاف شایعه پذیرش شده است و تحت درمان قرار دارد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد:به نظر می رسد در تشخیص اولیه علت بیماری این نوزاد پوستی است نه سوختگی.

ماجرای مرگ نوزاد صومعه سرایی از ظهر امروز در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

tel final1

Share