جعفرزاده:

مردم عدالت می‌خواهند نه اعدام/باید با هرکسی که تخلف کرده است برخورد شود/اعدام سه متهم نفتی پول‌ها را به مردم برنمی‌گرداند/ضرورت برخورد با افراد پشت پرده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده با اشاره به حجم وسیع تخلفات در پرونده بابک زنجانی، تصریح کرد: این برای مردم قابل هضم نیست که سه نفر به تنهایی دکل می‌بردند و می‌آوردند، نفت می‌بردند و می‌آوردند. بدون شک در پشت پرده این پرونده افرادی ازدولت قبل بودند که زمینه را مهیا کرده تخلفات را سرو سامان بخشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رویداد ۲۴ ,غلامعلی جعفرزاده گفت: «مردم می‌گویند حالا زنجانی و دو نفر دیگر اعدام می‌شوند، نتیجه آن چیست. مگر زنجانی و دو متهم دیگر از آسمان آمده بودند که به تنهایی هر کاری بکنند و هیچ کس دیگری جز این افراد در فساد نفتی دخیل نباشد. مردم نه تنها از صدور حکم زنجانی شاد نیستند بلکه ابراز ناراحتی می‌کنند.»

 JAFAR_5667 جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به این سوال که چرا صدور حکم اعدام متهمان پرونده فساد نفتی در جامعه واکنشی در پی نداشته و کمتر مورد اقبال مردم قرار گرفته است، گفت: علت این موضوع وابسته به چند دلیل است. اول آنکه مردم می‌گویند حالا زنجانی و دو نفر دیگر اعدام می‌شوند، نتیجه آن چیست. مگر زنجانی و دو متهم دیگر از آسمان آمده بودند که به تنهایی هر کاری بکنند و هیچ کس دیگری جز این افراد در فساد نفتی دخیل نباشد.

نماینده رشت اعلام کرد: مردم صرفا دنبال اعدام نیستند. مردم عدالت را می‌خواهند. یعنی آنکه هرکسی منصفانه به سزای اعمالشان برسد. باید با هرکسی که تخلف کرده است برخورد شود.

او با اشاره به حجم وسیع تخلفات در پرونده بابک زنجانی، تصریح کرد: این برای مردم قابل هضم نیست که سه نفر به تنهایی دکل می‌بردند و می‌آوردند، نفت می‌بردند و می‌آوردند. بدون شک در پشت پرده این پرونده افرادی ازدولت قبل بودند که زمینه را مهیا کرده تخلفات را سرو سامان بخشیدند.

جعفرزاده ایمن آبادی عامل دیگر اقبال کم مردم از صدور حکم اعدام بابک زنجانی را چنین دانست که «مردم در واکنش به صدور حکم اعدام می‌پرسند که پول‌های رفته چه می‌شود. مگر با اعدام می‌توان مردم را قانع کرد که از بیت‌المال صرف نظر کنند. آیا اعدام پول‌ها را به مردم برمی‌گرداند که از ایشان بخواهیم بابت اعدام خوشحال باشند.

جعفرزاده  در پایان نیز به دلیل دیگر استقبال کم مردم از خبر صدور حکم اعدام زنجانی اشاره کرد و افزود: «دلیل دیگری هم می‌توان برای این مساله در نظر گرفت که البته من آن را خیلی جدی نمی‌دانم. اینکه حجم بالای اخبار درباره مفاسد وسیع اقتصادی و مالی باعث شده تا چنین موضوعاتی برای مردم عادی شود و حساسیت قبل را نداشته باشد.»
tel final1

Share