نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه انزلی

مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا حداقلی برای حداکثری تصمیم نگیرند/اگر براساس برنامه و با خرد جمعی پیش برویم انزلی پیشرفت می کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خوش اقبال با اشاره به اینکه در صورت موفقیت از دیگر نامزدهای متخصص استفاده خواهد کرد اظهار داشت: مدیریت مدرن دنیا معتقد به خرد جمعی است زیرا تک روی موجب بن بست خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا خوش اقبال در گفتگو با خبرنگار دیامیرزا در انزلی ،با بیان اینکه تاکنون ٧٠ کشور دنیا را دیده اظهار داشت :یکی از ظرفیت های شهر بندرانزلی گردشگری و توریسم آن است که با استفاده از این ظرفیتباید شهر را از رکود خارج کنیم و برای خارج کردن این کار باید با بهره گیری از صنعت توریسم ،منطقه آزاد، اداره بنادر و کشتیرانی بهره ببریم.
eghbala-722b-4153-9156-1fd53cdcdee5وی افزود: وقتی موتور رونق این شهر را بتوانیم روشن کرده و به حرکت دربیاوریم این رونق به قسمت های دیگر تسلی پیدا خواهد کرد قطعاً می توانیم با ایجاد اشتغال رونق نیز به وجود آوریم که به طور مثال در کارخانه تراکتورسازی تبریز ١۴ هزار نفر به صورت مستقیم کار می کنند و حدود ۴٠٠ هزار نفر از همان کارخانه به صورت غیر مستقیم ارزاق می کنند فقظ کافیست چرخ اقتصاد را به حرکت در بیاوریم.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه انزلی در مورد وضعیت اقتصادی بندرانزلی پس از برجام خاطرنشان کرد: شرایط خوبی است که با استفاده درست از منطقه آزاد در ترانزیت کالا و با توجه به نیاز کشورهای آسیای میانه علی الخصوص روسیه می توانیم سرمایه گذاری داشته باشیم و کریدور شمال و جنوب یکی از نقاط قوت کشور ما است و اگر نماینده و مسئولین قدرت رایزنی داشته باشند می توانند از این امکانات بهره بگیرد زیرا پس از برجام دیگر کشورها تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در ایران را دارند.
وی تصریج کرد: اگر براساس برنامه و با خرد جمعی و رایزنی خوب و تعامل پیش برویم انزلی پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهد کرد ولی اگر با همین شیوه ای که تاکنون درحال پیشروی هستیم حرکت کنیم انزلی به بن بست خواهد رسید.
خوش اقبال در مورد معضلات و مشکلات شهری و قوانین دست و پا گیر برخی ادارات گفت: نگرش مدیریت باید متحول شود که به طور مثال در خصوص تالاب شاهد این هستیم که سازمان ها و ارگان های مختلف با یکدیگر با هم تعامل ندارند و ورود فاضلاب های صنعتی و خانگی موجب نابودی تالاب شده است که هرچه زود تر برنامه ای جامع داشته باشیم زیرا ورود یک یا دو سازمان نمی تواند این مشکل را حل کند. یکی از مسائل مهم انزلی صنعت گردشگردی و جاذبه های توریستی و میراث فرهنگی آن است ولی این مسئله نباید جلوی پیشرفت این شهر را بگیرد.
خوش اقبال در مورد پل ولایت ۲ اظهار کرد: این پل بودجه بالایی را به خود اختصاص داده ولی به نظر نمی آید که به ترافیک شهر بندرانزلی کمکی کند و متأسفانه میدان مرکزی شهر همانگونه باقی مانده و همه ی این موارد نیازمند یک برنامه ی جامع ساخت و ساز است و تعامل چندین سازمان را می طلبد و بدانیم چه می کنیم و اجرای طرح هایی که فقط حالت عوام فریبانه داشته باشد به شهر و مردم ظلم می کند و ما را به ناکجا آباد خواهد برد.
وی تصریح کرد: حالت فعلی انزلی مطلوب شهری با این قدمت تاریخی نیست و نیاز به یک بازنگری داریم و باید یک برنامه جامع در راستای منافع شهر و شهروندان داشته باشیم .به طور مثال در فصل هایی نمایشگاه هایی برگزار می کنیم این نمایشگاه ها هیچ کدام در راستای حمایت از اصناف محلی نیست چرا که کارخانه و کارگاه های تولیدی محدود هستند و عمده فروش شهرهای دیگر محصولات خود را عرضه می کنند و تجار ما توان رقابت با آنها را ندارند و عملاً موجب می شویم که همین مشتری های محدود نیز از اصناف شهر گرفته شود و لذا اگر می خواهیم نمایشگاهی برگزار کنیم باید در راستای حمایت از اصناف شهر باشد.
خوش اقبال با اشاره به اینکه در صورت موفقیت از دیگر نامزدهای متخصص استفاده خواهد کرد اظهار داشت: مدیریت مدرن دنیا معتقد به خرد جمعی است زیرا تک روی موجب بن بست خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در انتخابات مردم مشارکت حداکثری داشته باشند تا حداقلی برای حداکثری تصمیم نگیرند .

tel final1

Share