فرماندار رودبار

مردم به دور از هیجانات و احساسات قومی و قبیله ای نماینده اصلح را انتخاب نمایند/انصراف یکی از نامزدهای انتخابات شهرستان رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید محمد احمدی امروز در مراسم تجلیل از پرستاران این شهرستان اظهار کرد: از آنجائیکه بر اساس قانون نقش نمایندگان تعریف شده است و چارچوب فعالیت آنها نیز تعیین گردیده است، مردم به دور از هیجانات و احساسات قومی و قبیله ای نماینده اصلح را انتخاب نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم, سید محمد احمدی امروز در مراسم تجلیل از پرستاران این شهرستان اظهار کرد: از آنجائیکه بر اساس قانون نقش نمایندگان تعریف شده است و چارچوب فعالیت آنها نیز تعیین گردیده است، مردم به دور از هیجانات و احساسات قومی و قبیله ای نماینده اصلح را انتخاب نمایند.

IMG_1785احمدی افزود: تأکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص رعایت مر قانون و مشارکت همگانی و حداکثری در انتخابات کارگشاست و برای تعیین سرنوشت خود باید با پرهیز از قهر با صندوق اخذ آراء، هفتم اسفند را به روز حماسی و تاریخی دیگر تبدیل نمائیم.

فرماندار رودبار با بیان اینکه نماینده مجلس باید به قانون اساسی اشراف داشته باشد، خاطر نشان کرد: بعضی از نامزدهای انتخابات که به وظایف نماینده آشنا نیستند وعده های غیر قانونی و عمران و آبادانی و عزل و نصب می دهند که نشان از نا آشنایی شان با وظایف نمایندگی مجلس دارد.

احمدی همچنین با قدردانی از زحمات پرستاران گفت: نامگذاری سالروز ولادت حضرت زینب(س) که مهمترین خصیصه اش صبر، استقامت و پایداری است به نام روز پرستار منطق بسیار زیبایی است که دنیایی از عشق و صفا و صمیمیت در آنها نهفته است.

وی یادآور شد: پرستاران سه بیمارستان رودبار، منجیل و رستم آباد و نیز مراکز بهداشتی درمانی که با خلوص نیت و صداقت مثال زدنی به خدمت بی منت می پردازد، شایسته تجلیل و قدردانی بایسته و شایسته اند.

انصراف یکی از نامزدهای انتخابات شهرستان رودبار

به گزارش دیارمیرزا سید محمد احمدی فرماندار رودبار گفت : آقای حسین مهربان کلشتری با مراجعه به فرمانداری رودبار از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

احمدی افزود : با انصراف وی تعداد نامزدهای انتخابات رودبار به ۱۵ نفر کاهش یافت.

tel final1

Share