ذبیح نیکفر در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی در انتخابات

مدیون همه مردم هستم و هیچ صف بندی وجود ندارد/از همه نمایندگان ادوار می خواهم تا مرا یاری کنند/تملق و چاپلوسی بعد از انتخابات تعطیل است/دارو دسته ای با خود نیاورده ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه من مدیون همه مردم هستم و هیچ صف بندی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که پای صندوق های رأی آمدند و حتی به من رأی ندادند نیز تشکر می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از در سیاهکل ،ذبیح الله نیکفر در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درسیاهکل، ضمن تشکر از برگزار کنندگان انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: این انتخابات به همه جهانیان نشان داد که مردم ما همواره در صحنه حضور دارند و از انقلاب و نظام خود دفاع می کنند.

nikfar3وی با بیان اینکه ما در جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی داریم و ثروت سالاری در این کشور جایگاهی ندارد، گفت: بعضی ها می خواهند حکومت مردم بر مردم را به حکومت عده ای بر مردم تبدیل کنند.

منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه من مدیون همه مردم هستم و هیچ صف بندی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که پای صندوق های رأی آمدند و حتی به من رأی ندادند نیز تشکر می کنم.

نیکفر تأکید کرد: از تمامی مردم می خواهم تا آرامش خود را پس از انتخابات حفظ کنند.

وی با بیان اینکه تمامی تهمتها را فراموش می کنم و به دنبال خدمت هستم، گفت: از لحظه ای که انتخابات تمام شد؛ رقابت کنار رفت و رفاقت ها شروع شد.

این نماینده مجلس دهم تصریح کرد: از همه نمایندگان ادوار می خواهم تا من را یاری کنند تا مشکلات را برطرف کنیم. از نکات مثبت همه آنها به عنوان شهروند تشکر می کنم و سعی خواهم کرد تا نقاط ضعفی که وجود داشته را برطرف کنم.

نیکفر بیان کرد: اگر قرار است مناظره برگزار بشود؛ بعد از اینکه کرسی مجلس به من داده شد بیایند و با هم بنشینیم و ارائه طریق کنند.

۴۵وی با اشاره به حضور جمعیت در پای سخنرانی خود گفت: این جمعیت نباید کسی را مغرور کند، امام حسین(ع) در کربلا با تعدادی بسیار کمی در پیشگاه خداوند سربلند شد.

منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم با بیان اینکه تملق و چاپلوسی بعد از انتخابات نیز تعطیل است، ابراز کرد: از همه افرادی که در انتخابات زحمت کشیده اند خواسته ام تا در هنگام سخنرانی در کنار من نایستند تا از همین الان اعلام کنم که دارو دسته ای با خود نیاورده ام و برای همه مردم کار خواهم کرد.

نیکفر تصریج کرد: از همه عزیزانی که می خواهند به شکل های مختلف با هزینه کردن به من تبریک بگویند و بنر بنزنند می خواهم که این هزینه ها را برای سلامتی مردمی که پای صندوق های رأی آمدند و حماسه آفرین شدند هزینه کنند. از گوشت شتر تا مرغ را در کوی و برزن ذبح کنید و از نیازمندان پذیرایی کنید.

۲۱وی با بیان اینکه شهدا به ما یاد دادند که گمنام باشیم، گفت: اگر در کوی و برزن حاضر شدم مایل نیستم که افراد مختلف دور من جمع بشوند و کاروان راه بیاندازند.

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: تکریم رفتار برای حفظ کرامت و شرافت انسانی باید توسط مسئولین انجام بشود و نباید ارباب رجوع مورد بی احترامی آنها قرار بگیرد.

نیکفر تصریح کرد: از تمامی صاحب نظران می خواهم نظرات و پیشنهادات خود را ارائه بدهند و البته صاحب نظر فقط افراد تحصیل کرده نیستند، زیرا ممکن است فردی که تحصیلات زیادی نیز ندارد صاحب نظر باشد.

وی با بیان اینکه من به شما مردم تعهد دارم، گفت: با شما میثاق بسته ام تا به دنبال منافع شما باشم و به دنبال توسعه عمرانی-اقتصادی برای شهرستان و کشور باشم و به شما قول می دهم که این روش ادامه خواهد داشت.

منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم خاطرنشان کرد: از خداوند می خواهم مرا یاری کند تا پس از حضور در مجلس عملکردی ارائه بدهم که قابل قبول باشد.

tel final1

Share