طبق اعلام آمار رسمی از ستاد انتخابات گیلان

محمود شکری بار دیگر از مردم رای اعتماد گرفت/پیام تبریک امام جمعه اسالم به شکری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طبق اعلام آمار رسمی از ستاد انتخابات گیلان در حوزه انتخابیه تالش،‌ رضوانشهر و ماسال محمود شکری از مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۹۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۶ رأی برای دومین بار به مجلس راه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,در حوزه انتخابیه تالش،‌ رضوانشهر و ماسال نیز محمود شکری از مجموع ۱۸۲ هزار و ۵۹۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۸ هزار و ۸۸۶ رأی برای دومین بار به مجلس راه یافت.

پیام تبریک امام جمعه اسالم به شکری

shekari09-06_17-36-52امام جمعه اسالم با تبریک به محمود شکری اظهار کرد: بی‌تردید حضور گسترده مردم انقلابی ایران سرافراز در انتخابات مجلس شورا و خبرگان برگ زرینی بود که در ۷ اسفند ۹۴ رقم خورد.

حجت‌الاسلام اصغر جدایی خطاب به شکری افزود: انتخاب شما توسط مردم ولایی و انقلاب تالش، رضوانشهر و ماسال در بین کاندیداهای قدرتمند و پرنفوذ انتخابی به یادماندنی شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه کاروانال‌ و تبلیغ و هزینه‌های آنچنانی انجام نداده‌اید و تبلیغات ریز منفی و خاصی علیه شما بود، انتخاب شما معانی زیادی داشت که یکی از آنها قدرشناسی مردم روستا و دور بودن شما از هیاهوهای سیاسی و رانت‌خواری بود که آفت بزرگی برای برخی مسئولان شده است.

امام جمعه اسالم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همفکری آقای شکری و دیگر نمایندگان مجلس زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم شود.

tel final1

Share