محمودی خبر داد:تعبیه ۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهرستان شفت

محمودی با بیان اینکه در این راستا ۱۱۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعبیه شده و حدود ۱۷۰۰ نفر از عوامل اجرائی انتخابات اعم از نماینده فرماندار , بخشدار و بازرسان اعضای شورای اخذ رای مسئولیت اجرای انتخابات سالم را عهده دار هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شفت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا از شفت با اشاره به اینکه در حوزه فرعی شهرستان شفت ما بسان سایر شهرستانها از هر حیث امادگی برای اجرای این امر مهم یعنی برگزاری انتخابات سالم را داریم گفت: میزان مشارکت مردم در این حوزه فرعی از ۹۵ درصد خواهد گذشت.

mahmG_7716محمودی با بیان اینکه در این راستا ۱۱۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعبیه شده و حدود ۱۷۰۰ نفر از عوامل اجرائی انتخابات اعم از نماینده فرماندار , بخشدار و بازرسان اعضای شورای اخذ رای مسئولیت اجرای انتخابات سالم را عهده دار هستند.

 فرماندار شفت تاکید کرد: همه ی کمیته ها فعال و دبیرخانه انتخابات در بخش های مختلف فعال هستند .

 محمودی به بسترهای فراهم شده در عرصه سیاسی و تکثر داوطلبان مجلش شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره و افزود: میزان  مشارکت مردم در این حوزه از ۹۵ درصد خواهد گذشت.

 محمودی از آموزش لازم اجرائی برای نمایندگان فرماندار و اعضای شعب و بازرسان خبر داد و گفت: با نشست تعاملی  با داوطلبان ،رواسای و ستاد انتخاباتی زمینه تبلیغات پ و فضای تبلیغاتی مساوی برای همه کاندیداها به طور مساوی و عادلانه امروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب مکان مناسب برای میتینگ کاندیداها برای بیان دیدگاه ها فراهم است.

وی از رصد اوضاع کمیسیون امحاء تبلیغاتی شهرستان و رصد تبلیغاتی برای ایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط خبر داد و افزود: تا امروز ما در این شهرستان فضای عاری از تخلف خاص  داشتیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان شفت از مردم این شهر خواست با حضور و مشارکت حداکثری در هفتم اسفند بار دیگر پای صندوق رای حاضر و بار دیگر لوح زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی اضافه کنند.

محمودی افزود: امروز در حاشیه برگزاری میتینگ انتخاباتی در شهرستان شفت که شهرستان فرعی در انتخابات است حاضر شدیم و از دیدگاه های مردم این شهر کمتر برخوردار و دارای نماینده مشترک با شهرستان فومن مطلع گشتیم.

tel final1

Share