نماینده سابق ولی فقیه در سپاه گیلان و کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس

لیست کسانی که باهمدیگر اختلاف دارند چه آورده ای برای گیلان دارد!؟/به نام اصولگرایی چندین میلیاردتومان هزینه می کنند!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت السلام عباسی با اشاره به لیست ائتلاف اصولگرایی در گیلان عنوان کرد: به این نمی گویند لیست! لیست کسانی که باهمدیگر در تضاد هستند و اختلاف دارند چه آورده ای برای این استان خواهد داشت!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری حجت الاسلام محمدرضا عباسی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان رشت بعد از ظهر امروز در ستاد مرکزی وی برگزار شد.

به نام اصولگرایی چندین میلیاردتومان هزینه می کنند!/به کسانی که روحیه اشراف گرایی دارند رای ندهید

photo_2016-02-23_16-38-35به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , حجت الاسلام عباسی گفت: وقتی به عملکرد آقایان نگاه می کنیم با نام اصولگرایی می آیند چندین میلیارد هزینه می کنند تا خودشان را معرفی کنند! آیا این اصولگرایی است!؟ این موضوع به هیچ وجه با اصولگرایی سازگار نیست.
وی همچنین افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که نگاه کنید هرکجا صاحبان زر و زور و قدرت پشت سر کسی بودند شما به آنها رأی ندهید و ما در انتخابات باید صراحتاً بگوییم به چه کسی رأی دهید و به چه کسی رأی ندهید.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت عنوان کرد: به کسانی که درد مردم را نمی دانند، روحیه اشراف گرایی دارند و این موضوع در پوسترها و بنرهای افراد مشخص است، رأی ندهید.

کسی که خودش فرماندار بوده بیش از سیصد مورد تخلف کرده است/آقایان منتظرند تخلفات به هزار برسد

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه استان گیلان با بیان اینکه کسی که خودش فرماندار بوده است تا دو روز گذشته سیصد و ۷۰ مورد تخلف انتخاباتی برایش ثبت شده است گفت: آقایان می گویندبگزارید هزار مورد ثبت بشود آخرش که چی!؟ اگر ثبت بشود چه کار می خواهند بکنند!؟  می گویند من بنر خود را نصب می کنم دو ساعت دیگر جمعش کنند و برایم تخلف انتخاباتی بنویسند، من کار خود را کردم و تبلیغ خودم را انجام دادم.

وی ادامه داد: نگاه وقتی اینگونه باشد، تبلیغات اگر اینگونه باشد به هیچ وجه اصولگرایی نیست و با اصولگرایی منافات دارد.

از شهرهای دیگر آدم آوردن ,دادن هدایا و شام کجایش اصولگرایی است!؟

photo_2016-02-23_16-38-43حجت الاسلام عباسی افزود: وقتی که فردی همتش را برای این موضوع گذاشته است که از قبل افراد را به وسیله خودرو از شهرهای دیگر وارد کند برای اینکه به وی رأی دهند و می داند اینجا رأی ندارد، دادن هدایا و شام دادن ها این کجایش اصولگرایی است!؟
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه استان گیلان گفت: آقایی که هشت سال نماینده مجلس است حجم تبلیغاتش از همه بیشتر است، این با کدام عقل و مرام سازگاری دارد!؟
وی با اشاره به اینکه جای تأسف دارد که شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) جاز و موزیک میزنند اظهار کرد: ما می خواهیم نماینده این مردم شویم، دین، اخلاق، قانون، انسانیت و اصول اصولگرایی را رعایت نکنیم چگونه می خواهیم به مردم بگوییم شما این کار را انجام دهید، امروز ما نشانه ی فردای ما است و امروزه جهت گیری های ما نشان می دهد که فردا چگونه خواهیم بود.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: ما نماینده ساکت در مجلس نمی خواهیم، یکی را که می خواهیم که حرف این مردم را بزند زیرا حق گرفتنی است ، باید آن را گرفت و ما نماینده مجلس نیستیم بلکه نماینده درد مردم در مجلس هستیم، باید به استیفا حقوق مردم بپردازیم.

لیست کسانی که باهمدیگر اختلاف دارند چه آورده ای برای گیلان خواهد داشت!؟/زشت است که یک جریان خودش را آویزان کند

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه حفاظت فرودگاه های کشور با اشاره به لیست ائتلاف اصولگرایی در گیلان عنوان کرد: آقایان لیست می دهند اما به این نمی گویند لیست! لیست کسانی که باهمدیگر در تضاد هستند و اختلاف دارند چه آورده ای برای این استان خواهد داشت!؟ چرا به این مسائل بی توجه هستند!؟ چرا در دقیقه نود لیست اعلام می کنند!؟ این به چه معناست!؟ آیا این بدین معنا مصادره به مطلوب نیست!؟ یعنی اینکه این جریان خودش را آویزان کرده است به نمایندگان و این بسیار زشت است، کجای این موضوع اصولگرایی است!؟

وی در پاسخ به خبرنگار دیارمیرزا  مبنی به اعتبار لیست های بیان شده گفت: بنده این لیست های مطرح شده را معتبر نمی دانم.

بنده رأی نمی خرم بلکه دل می برم/مرگ بر فقر و نداری، مرگ بر جیب و دستان خالی

وی با اشاره به اینکه بنده برای اتمام حجت آمده ام و از مردم می خواهم کسی را به مجلس بفرستند که مایه فخر استان گیلان و در حد مردم فهیم رشت باشند گفت: بنده رأی نمی خرم بلکه دل می برم چون عهد کردم که دروغ نگویم و وعده نابجا ندهم.
این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد: نماینده باید مفید باشد نه مضر و بی خاصیت، شجاع باشد نه ترسو، فعال باشد نه منفعل، حرف زن باشد نه خموش، در میان مردم باشد نه محبوس در دفتر خود.
وی ادامه داد: در بعد اقتصادی به روستا محوری و مشاغل خانگی اهمیت می دهم و حل معضل بیکاری را در این موضوع که پیروی اقتصاد مقاومتی است می دانم.
عباسی در پایان با بیان اینکه من آمده ام که گفتمان ولایت و شهدا را زنده کنم و تمامی حرکات و صحبت هایم در همین راستا است اظهار کرد: همصدا با مردم ایران می گویم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و این موضوع را نیز می گویم مرگ بر بیکاری، مرگ بر فقر و نداری، مرگ بر جیب و دستان خالی، مرگ برما اگر این همه درد را رها کنیم و به فکر خویستن باشیم، مرگ بر مسئولی که خدمت نکند، مرگ بر مسئولی که این همه درد را احساس نکند، چرا می گویید و عمل نمی کنید!؟

tel final1

Share