رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان

لیست ائتلاف اصلاح طلبان رشت تغییر نکرده است/جعل لیست دزدی است/آقای غریبی تکذیب کند وگرنه علیه او اعلام جرم خواهیم کرد/مردم فردا مشارکت گسترده ای در انتخابات داشته باشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رمضانپور نرگسی با بیان اینکه سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات شهرستان رشت مهندس جعفرزاده می باشد اظهار کرد:دکتر حسنی و دکتر واحدی واعظ دو نامزد دیگر ائتلاف اصلاح طلبان شهرستان رشت هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان در واکنش به اظهارات شب گذشته «رضا جمشیدی چناری» در خصوص لیست اصلاح طلبان شهرستان رشت در گفتگو با دیارمیرزا گفت:جمشیدی عضو شورای مشورتی جبهه اصلاحات و همچنین هیچ یک از احزاب جبهه اصلاحات نیست.

ramzanpoor015-09-10_22-20-53وی افزود:اعضای شورای مشورتی شهرستان رشت و احزاب قانونی اصلاح طلبان ,لیست ائتلاف شهرستان رشت را بسته اند و ایشان عضو نبوده اند و در مورد لیست تنها این جمع تصمیم می گیرد و کسانی دیگر تصمیم گیر نیستند.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات شهرستان رشت مهندس جعفرزاده می باشد اظهار کرد:دکتر حسنی و مهندس واحدی واعظ دو نامزد دیگر ائتلاف اصلاح طلبان شهرستان رشت هستند.

رمضانپور نرگسی با بیان اینکه طی چند ساعت اخیر شاهد بی اخلاقی در فضای مجازی بوده ایم اظهار کرد::متاسفانه تصویر آقای جعفرزاده را حذف کرده اند و تصویر آقای غریبی که یکی از کاندیداهای جوان انتخابات هستند را جایگزین ایشان کرده اند.صراحتا باید بگویم که این کار یک دزدی است.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان افزود:اگر آقای غریبی از چنین کاری اطلاع دارد باید سریعا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و این مساله را تکذیب کند و گرنه این مساله یک اقدام غیرقانونی است و به عنوان حزب قانونی کشور نسبت به ایشان اعلام جرم و شکایت خواهیم کرد.
نماینده ادوار مردم رشت در مجلس در ادامه ی گفتگوی خود با دعوت از آحاد ملت برای حضور باشکوه در انتخابات اظهار کرد:همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش مشروعیت و قدرت کشور در سطح جهانی می شود و دیپلمات های ورزیده ی ما با اقتدار بیشتری می توانند حقوق ملت را استیفا کنند.

رمضانپور با بیان اینکه برخی احزاب رقیب علاقه ای به پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو ندارند تصریح کرد:از مردم خواهش میکنم مشارکت گسترده ای در انتخابات سرنوشت ساز فردا داشته باشند تا تندرو ها وارد مجلس نشوند و انشاالله با کمک مجلس و دولت برجام ۲ اجرایی گردد.

 

photo_2016-02-26_21-02-10

tel final1

Share