دبیر حزب موتلفه اسلامی خبرداد

لیستی که بنام شورای ائتلاف اصولگرایان اعلام شده از خارج شورا تهیه و تحمیل شده است/نتیجه جلسات ما این لیست نبود/یکی از بزرگان پیغام فرستاد که لیست اعلام نشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کربلایی اظهار داشت: بنده معتقدم لیستی که اکنون به نام شورای ائتلاف اصولگرایان اعلام شده از جایی خارج از شورا تهیه و به شورا تحمیل شده است چرا که نتیجه جلسات ما این لیست نبوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر , عصر امروز سه شنبه حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان گفت : ما در جلساتی که طی دوماه گذشته داشتیم تقریبا ۱۰ روز قبل به نتیجه قطعی رسیدیم که با توجه به کم و زیاد هایی که کاندیداها دارند ما از لیست سه نفره به ترتیب حروف الفبا آقایان آقازاده ،کوچکی نژاد و نامدار حمایت بکنیم و این تصمیم قطعی همه ما بود اما منتظر ماندیم تا سخنگوی محترم شورای ائتلاف اصولگرایان این تصمیم و لیست را اعلام
کند.
۱۳۹۱۰۴۰۵۰۰۰۶۱۹_karbalaeioAکربلایی در ادامه افزود : اما ظاهرا به بعضی دوستان گفته شد که یکی از بزرگان پیغامی فرستاده اند مبنی بر اینکه لیست اعلام نشود و نظر ایشان هم اعمال شود.
دبیر.حزب موتلفه اسلامی در ادامه اظهار داشت:  معلوم نیست که چه اتفاقی افتاده است که اکنون شاهد تغییر لیست هستیم البته بنده همان طور که گفتم از لیست تمکین خواهم کرد ، اما لیست موتلفه اسلامی همان سه نفری است که اعلام شده و کاملا منطبق است با لیست اولیه ای که بر روی آن به اجماع قطعی رسیده ایم.

کربلایی با اشاره به اینکه تصمیم گیرنده نهایی مردم هستند تصریح کرد: دوستان در شورای ائتلاف لیست را اعلام کردند اما این اعلام لیست به این معنا نیست که رای دادن به این لیست واجب شرعی باشد بلکه تصمیم گیرنده نهایی مردم هستند.
وی با اشاره به همخوانی ۸۰ درصدی لیست حزب موتلفه اسلامی و لیست شورای ائتلاف افزود: البته لیست جبهه پیروان خط امام و رهبری که متشکل از ۱۸ تشکل اصولگرایی است منطبق با لیست حزب موتلفه اسلامی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان گیلان در ادامه این گفت و گو اظهار داشت: بنده معتقدم لیستی که اکنون به نام شورای ائتلاف اصولگرایان اعلام شده از جایی خارج از شورا تهیه و به شورا تحمیل شده است چرا که نتیجه جلسات ما این لیست نبوده است.

tel final1

Share