حجت الاسلام محمد حسن خواه نامزد اصولگرای انتخابات مجلس

قصد انصراف و کناره گیری از انتخابات را ندارم/آیا سه نفری که در لیست هستند یکدیگر را قبول دارند؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه هم اکنون بزرگان اصولگرا اقدام به بستن لیست انتخاباتی کرده اند یادآور شد:سوالی که مطرح می شود این است که آیا این سه نفری که نامشان در لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان قرار گرفته است یکدیگر را قبول دارند؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد حسن خواه در گفتگو با دیارمیرزا ضمن قدردانی از زحمات تمامی نامزدها و کسانی که تا این لحظه تنور انتخابات را گرم کرده اند اظهار کرد:با احترام به تمام کسانی که لیست اعلام می کنند بنده قصد انصراف و کناره گیری از انتخابات را ندارم و به کار خود ادامه خواهم داد.

حسن-خواهنامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه هم اکنون بزرگان اصولگرا اقدام به بستن لیست انتخاباتی کرده اند یادآور شد:سوالی که مطرح می شود این است که آیا این سه نفری که نامشان در لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان قرار گرفته است یکدیگر را قبول دارند؟!

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه رشت با بیان اینکه رشته تحصیلی او جغرافیای سیاسی بوده اظهار کرد:اگر رای دهندگان و رای گیرندگان یکدیگر را قبول داشته باشند به معنای ائتلاف خواهد بود وگرنه هرکسی قادر است برای خود لیستی ارائه کند.معتقدم آنچه که به عنوان لیست ائتلاف اصولگرایان مطرح شده است تنها ائتلاف رای دهندگان است نه ائتلاف رای گیرندگان.بنابراین آنچه که انجام شده «لیست» است نه ائتلاف.

وی افزود:ضمن احترام به کسانی که در جناح های مختلف لیست می بندند امیدوارم که لیست های بسته شده آنها مورد توافق رای دهندگان و رای گیرندگان قرار گیرد.

حجت الاسلام حسن خواه  در ادامه گفت:امیدوارم آنهایی که در لیست اصولگرایی قرار گرفته اند تا به امروز هرچقدر تخلف انتخاباتی داشته اند از امروز دیگر از سوی آنها  تخلفات انتخاباتی سر نزند.از آنجایی که آنها به عنوان نماد اصولگرایی شناخته می شوند باید بیش از دیگران رعایت کنند.خلاف قبیح است اما اگر از نیروهای ارزشی و اصولگرایی سر بزند اقبح است.

وی با گلایه از نحوه تبلیغات برخی کاندیدا اظهار کرد:برخی افراد هرکجا که دلشان خواسته است و با هر ابعادی که دوست داشته اند بنر چاپ کرده اند.

 

tel final1

Share