در حین انجام وظیفه

فوت دو راهدارگیلانی بر اثر بی احتیاطی راننده در محور آستارا ـ اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،راکعی گفت : دو تن از راهداران به نام های امیر کدخدا و علیرضا میرزا دخت در محور آستارا – اردبیل در منطقه آقچای در حین انجام وظیفه و عملیات راهداری بودند که بدلیل انحراف خودروی نیسان و برخورد به این دو تن ، منجر به فوت آنها می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، پیش از ظهر امروز دوتن از راهداران شهرستان آستارا درحین عملیات راهداری و ایمن سازی پل های مسیر آستارا به اردبیل دچار حادثه شده که متاسفانه باعث فوت این دوعزیز می شود.

تصویر متعلق است به مرحوم علیرضا میرزا دخت

تصویر متعلق است به مرحوم علیرضا میرزا دخت

راکعی رئیس اداره روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان با اعلام این خبر گفت : دو تن از راهداران به نام های امیر کدخدا و علیرضا میرزا دخت در محور آستارا – اردبیل در منطقه آقچای در حین انجام وظیفه و عملیات راهداری بودند که بدلیل انحراف خودروی نیسان و برخورد به این دو تن ، منجر به فوت آنها می شود.
وی افزود: این عزیزان در شانه خاکی جاده مشغول فعالیت بودند که خودروی نیسان از مسیر اصلی منحرف و با این همکاران برخورد میکند که متاسفانه آقای امیر کدخدا بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و آقای عیرضا میرزا دخت در اورژانس بیمارستان به رحمت ایزدی می پیوندد.
رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی راهداران خاطر نشان کرد: متاسفانه در آستانه سال نو با بی احتیاطی راننده ای، خانواده راهدارانی به سوگ نشسته اند، راهدارانی که با تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود همواره در جاده‌ها تلاش و جدیتشان بر این است تا گشایشی در حرکت مردم ایجاد کنند و کار شان از آن جهت دارای ارزش و اهمیت است که جان مردم در گرو تلاش و همت این مجاهدان بی‌ادعاست که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی می‌کنند تا مردم ، مسافرت ایمن و کم خطری را تجربه کنند اما خود با خطرات زیادی روبرو هستند.
وی افزود:اداره کل راه وشهرسازی گیلان این ضایعه دردناک را به خانواده بزرگ راه وشهرسازی وخانواده محترم این دوعزیز تسلیت عرض می نماید.

tel final1

Share