انتصاب دیگر در شهرداری

عمر کوتاه مدیریتی نظری در شهرداری منطقه ۲ رشت/امیری شهردار منطقه ۲ شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت یعقوب امیری به عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو رشت منصوب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت یعقوب امیری به عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو رشت منصوب شد.

محمدتقی-نظریامیری که از نیروهای متخصص و خوش نام می باشد هم اکنون مدیر مالی شهرداری رشت را برعهده دارد و جایگزین محمدتقی نظری در این سمت شده که از عمر مدیریتی او در شهرداری منطقه ۲ تنها حدود ۵ ماه می گذرد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه «نظری» در روزهای نخستین اسفند ماه به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری رشت منصوب شده بود همچنان همکاری خود را با شهرداری رشت ادامه خواهد داد.

ثابت قدم در حکم انتصاب امیری نوشته است:

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست شهرداری منطقه دو» منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

tel final1

Share