از گوشه و کنار سیاست گیلان

عضو شورای شهر رشت مدافع حرم می شود/نیکفر خواستار بایگانی نگرانی های انتخاباتی شد/صحت انتخابات رشت تائید شد/ شایعه بدهی بانکی ۱۰ میلیارد تومانی ندیمی دروغ از آب درآمد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

عضو شورای شهر رشت مدافع حرم می شود!

bagheri_9202گیل خبر نوشت:در جلسه ۱۳۴ شورای شهر رشت که به ریاست محمدعلی رفیعی نوده و با حضور ۱۲ عضو شورا آغاز شد بعد از تلاوت قرآن، پخش سرود ملی و دعای فرج و وصیتنامه شهید حنیف رضا بزرگی و نطق پیش از دستور محمود باقری، لایحه سال ۹۵ مورد بررسی قرار گرفت.

محمود باقری در نطق پیش از دستور جلسه با اشاره پرداخت نشدن حقوق کارکنان برخی سازمان ها اظهار داشت: از شهردار محترم می خواهم که حتی مطالبات پیمانکاران به تاخیر بیفتد ولی حقوق کارکنان سازمان ها در موعد مقرر پرداخت شود. وی در ادامه گفت: شورای سوم رشت را شورای موفقی می دانم که عملکرد مشخصی در بحث های عمرانی و  اجرائی داشت، البته اشتباهاتی داشتند که طبق قانون با آن ها برخورد شد، اما متاسفانه شورای چهارم در عملکرد کلی خود  نتوانسته به اندازه شورای سوم موفق عمل کند. وی افزود: واحدی به نام پژوهش که با نظر سازمان بازرسی منحل شده بود متاسفانه بدون نظارت شورا در شهرداری ایجاد شده است.

محمود باقری در پایان اعلام کرد که برای حضور به عنوان مدافع حرم ثبت نام کرده است و  ۱۵ اردیبهشت به سوریه اعزام می شود.

نکته: جلسه شورای شهر رشت درحالی صبح امروز برگزار شد که از سوی روابط عمومی  شورای شهر رشت هیچ گونه اطلاع رسانی بابت برگزاری این نشست نشده بود و برخلاف روند مرسوم جلسات، جز یکی دو خبرنگار صحن شورا امروز از حضور خبرنگار تهی بود و  رسانه های استان از برگزاری این جلسه کاملا بی خبر بودند.به نظر می رسد در سال جدید قبل از هر موضوعی باید ساماندهی واحد روابط عمومی شورای شهر رشت در اولویت اول شورانشینان قرار گیرد.

نیکفر خواستار بایگانی نگرانی های انتخاباتی شد

nikfar3منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مسجدجامع روستای آهندان با اشاره به پایان انتخابات با بیان اینکه از همه عزیزان میخواهم، نگرانی های انتخاباتی را در گوشه ای پنهان بایگانی کنند اظهار داشت:امروز باید برادرانه در کنار یکدیگر برای توسعه عمرانی و فرهنگی منطقه تلاش کنیم.

به گزارش  «لاهیجان»، ذبیح نیکفر شامگاه امروز(یک شنبه ۲۳اسفند) در میان مردم روستای آهندان با بیان اینکه دنیا منتظر بود تا نتیجه انتخابات را ببیند و من از همه عزیزانی که پای صندوق های رای حاضر شدند و عظمت، عزت و حماسه آفریدند تشکر میکنم گفت: نزدیک به شصت و دو درصد مردم در انتخابات حضور پیداکردند و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه فصل رقابت به پایان رسیده و از هشتم اسفند زمان رفاقت ها آغاز شده و ما از همه عزیزان به عنوان منتخب مردم و درآینده به عنوان نماینده شما عزیزان میخواهیم همه نگرانی های انتخابات را در گوشه ای پنهان بایگانی کنید گفت: چهارسال آینده، باز رقابت ها آغاز خواهد شد و ما آن شور و هیجان انتخاباتی شما را میخواهیم تا بتوانیم در برابر دنیا عرض اندام کنیم و به دنیا بگوئیم که رقابت ها، دموکراسی و هیجانات انتخاباتی در ایران اسلامی وجود دارد.

ذبیح نیکفر افزود: پس از انتخابات همه در کنار هم قرار میگیریم تا یدواحدی شویم و برادرانه در کنار همدیگر برای حل مشکلات کشور، منطقه، شهر و روستا دست به دست هم بدهیم تا برای توسعه عمرانی، فرهنگی منطقه تلاش کنیم.

منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل با قدردانی از مقامات امنیتی، انتظامی و همه آن هایی که پای صندوق های رای از آرای مردمی صیانت کردند گفت: تشکر ویژه از عزیزانی دارم که بنده را مورد لطف خود قرار دادند و امیدوارم توفیق خدمت به این ملت بزرگ و عملکردی قابل دفاع داشته باشم.

نیکفر در ادامه با بیان اینکه مردمی که پای صندوق های رای از روستاهای ساحلی لاهیجان تا دورترین نقاط روستایی دیلمان حاضرشدند، خواستند بگویند که همه این آراء قابلیت و ظرفیت بنده نبوده افزود: رفتارها و کردار دیگران هم در این بین نقش داشته و مردم خواستند بگویند که رفتاری را قبول داریم و رفتاری را هم قبول نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه پیام انتخابات این دوره که باید برای دیگران درس و برای بنده عبرت باشد این بود که اگر درکنار مردم قرار نگیریم، درشتی کنیم و تکبر پیشه کنیم، چهارسال بعد همین اتفاق برای ما خواهد افتاد گفت: اگرکسی همه چیزش منزلش و منفعتش شد و اگر ارزش ها را زیر پا گذاشت، اگر هم منصوب به هرفردی، حزب و دسته ای بود آن موقع است که مردم، نظام و همه این عوامل او را تنها خواهند گذاشت و نتیجه عملکرد خود را خواهد دید.

صحت انتخابات رشت تائید شد

۲۶۷۷۹۲ente۴به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، این شورای نگهبان  طی نامه ای به وزارت کشور بعد از بررسی پرونده های ۵۰ حوزه‌ انتخابیه صحت انتخابات را در این حوزه ها مورد تایید قرار داد.

از استان گیلان فعلا تنها انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان رشت مورد تائید قرار گرفته است و باید برای تائید سایر حوزه ها منتظر گزارش های بعدی شورای نگهبان باشیم.

 شایعه بدهی بانکی ۱۰ میلیارد تومانی ندیمی هم دروغ از آب درآمد 

شایعات گوناگونی در طی سالیان اخیر در فضاهای مجازی و واقعی شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل منتشر شد که سعی داریم به همه ی از این دست اخبار، بپردازیم و واکاوی کنیم تا «سیه روی شود هر که در او غش باشد»

شایعه ای که در این بخش به آن پرداخته می شود، خبر و یا به عبارت بهتر، دروغ منتشره در خصوص قرار گرفتن نام دو نماینده مجلس (ندیمی و کوهکن) در لیست بدهکاران بانک ملی است.

بعداز اثبات دروغ و تهمت اعلمى( زمین خوارى وکلاهبردارى جعلى او ) وهواداران ومحرکّین لاهیجانى وسیاهکلى او ((((که حدود دوسال به خصوص شش ماه پایانى مخصوصاً روزهاى پایانى؟! ازجمله  ان ‘مثلاً همین منتخب که روزسخنرانى درپیش مردم ودر میتینگ پس از نماینده؟! نماینده را به پاسخ!؟ جهت کلاهبردارى وزمین خوارى به نماینده تبریرفراخواند!؟
و اثبات دروغ و افتراو بهتان و٠٠٠به خودتوسط دادگاه با محکومیت یکساله وجریمه نقدى دادگاهى -چون دیگر مراحل- توسط ان دادگاه!؟!؟؟لاهیجان و سیاهکل (۷)nadimi
امروز نیز ادعا وبهتان ودشمنى دیگر همان جمع مثلا سایتى وکامنتى وانتخاباتى و٠٠٠ -که علیه نماینده حدود دوسال وبا تاکید در شش ماه اخیر!؟ نماینده را متهم به سوء استفاده واخذ وام نه میلیاردتومانى نمودند!؟!؟!
وبه عمد وازروى عناد ؟!؟!این نماینده( مظلوم )را با دشمنى  خودبه رانت خوارى واخذاین میزان به نفع خویش متهم ساختنداین متن ومقال براى بیان رسوایى انها عرضه مى گردد؟!
در حالى که اصل این پول براى ٣۶٠ نفر ( سیصد وشصت نفر ) از نمایندگان وکارکنان وافراد ازادواعضاى ان پروژه اخذ شده بودواقاى ندیمى هیچ وام بزرگ صد میلیونى و٠٠٠ تا به حال از هیچ بانکى نگرفته بود اورا متهم به رانت وسوء استفاده متهم کردند؟!؟!!
در حالى   که این وام براى هرکس  از اعضاء پروژه به مبلغ فقط بیست و پنج میلیونى اخذ و به بیش از دو برابر اصل وام توسط وام گیرندگان پرداخت گردید ولى به ناروا و نامردى نماینده را متهم ساخته بودند!؟!؟!؟
ا زاینرو ندیمى مظلوم!؟
درست مثل پروژه قبلى ( کلاهبردارى بیان شده ومتهم گردیده اعلمى ) این بار هم به اتّهامى ناروا ونادرست متهم گردیدومردم را فریب دادند که ایشان وام میلیاردى گرفتهو از مقام خود سوء استفاده کرده است!؟!؟
درحالیکه اصل موضوع به استناد نامه ٣٠٣- ٩۴/١٢/١٧ بانک ملى شعبه پرداخت کننده چیز دیگرى بود وانها نوشتند ومهر کردند که :
١- شما ( اقاى ندیمى )هیچ بدهى ندارید
٢- وام قبلى را شما سه نفر( ندیمى وکوهکن وبرزگر )صرفاً براى ٣۶٠ نفر دیگر گرفته بودید؟!
٣- مبلغ وام دریافتى  ۹۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰میلیارد ریال براى  ۳۶۰ نفر بوده است نه خودایشان !؟
۴- وام  مذکوربه علل طول دوره  پرداخت اعضاء به ١٧/٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال افزایش ( به نفع بانک )یافته است
۵- اقاى ندیمى اصلاً وامى براى خود تاکنون دریافت نداشته اند

متن نامه بانک جهت بهره بردارى وتحلیل وتعلیل ان همه نامردمى ارائه مى گردد.

image_800_533

tel final1

Share