عارف در واکنش به برخی اظهارات

عارف:مگر بیکارم که ۲۴ ساعته از بی‌بی‌سی اعلام برائت کنم/می‌خواهند چهره‌های مومن، انقلابی و همیشه در صحنه را زیر سئوال ببرند/یکی از راه‌‌های نفوذ، شیطنت‌کردن و تفرقه انداختن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عارف در پاسخ به این سئوال که چرا از رسانه‌های بیگانه و بی بی سی اعلام برائت رسمی نمی‌کنید؟ به این گفته بسنده کرد که از چه چیزی اعلام برائت کنیم؛ من ۲۴ ساعته باید از بی بی سی اعلام برائت رسمی کنم؟ بیکارم؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ,رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پاسخ به سئوالی درباره حمایت رسانه‌های بیگانه همچون بی بی سی انگلیس از لیست اصلاح طلبان و آقای هاشمی، گفت: از کِی حرف‌های بی بی سی برای ما مستند بوده است؟

 aref_2015-09-10_22-26-58محمدرضا عارف در پاسخ به این سئوال که چرا بی بی سی از اصلاح طلبان حمایت می‌کند، تصریح کرد: آنها حرف خودشان را می‌زنند.

عارف در پاسخ به این سئوال که چرا رسانه‌های بیگانه درباره اصولگرایان از این حرف‌ها نمی‌زنند، گفت: آنها برای ایجاد فتنه و تفرقه این کار را می‌کنند؛ برای اینکه چهره‌های مومن، انقلابی و همیشه در صحنه را زیر سئوال ببرند و حالا یک عده هم تکلیف شرعی خود می‌دانند که به این امر دامن بزنند.

معاون اول دولت اصلاحات در پاسخ به اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اگر دشمن از کسی حمایت کرد شما به آن شک بکنید، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: قطعا آقا درست می‌گویند. اگر دشمن بخواهد شیطنت بکند چی؟ یکی از راه‌‌های نفوذ، شیطنت‌کردن و تفرقه انداختن است. البته فرمایش رهبر انقلاب فصل الخطاب است و باید همه به آن توجه کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا از رسانه‌های بیگانه و بی بی سی اعلام برائت رسمی نمی‌کنید؟ به این گفته بسنده کرد که از چه چیزی اعلام برائت کنیم؛ من ۲۴ ساعته باید از بی بی سی اعلام برائت رسمی کنم؟ بیکارم؟

عارف در پاسخ به سئوالی درباره اینکه برخی دولتی‌ها گفته‌اند اگر حتی شما رای هم بیاورید ما از لاریجانی برای ریاست مجلس حمایت می‌کنیم، گفت: این مباحث برای بعد از پیروزی و ورود به مجلس است؛ زمانی که فراکسیون‌ها شکل بگیرند.

tel final1

Share