محمد جواد ظریف با حضور در حسینیه جماران

ظریف در جماران رای خود را به صندوق انداخت/حضور مقتدرانه در مذاکرات هسته ای نتیجه انتخابات بود/دنیا با مردم ایران به زبان تکریم سخن بگوید، نه تحریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر امور خارجه صبح امروز با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و گفت: یقین دارم امروز یک برگ زرین دیگری در تاریخ با مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم در تعیین سرنوشت و ساختن فردای بهتر رقم می خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از جماران ،وزیر امور خارجه صبح امروز با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و گفت: یقین دارم امروز یک برگ زرین دیگری در تاریخ با مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم در تعیین سرنوشت و ساختن فردای بهتر رقم می خورد.

۶_۱۱۱۱۱۱۱ محمد جواد ظریف با تأکید بر اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و یکی از مهمترین یادگارهای امام راحل و مبنای جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مردم ما تا کنون در انتخابات به خوبی نشان داده اند که با وجود همه مشکلات و فشارها با حاکمیت و جمهوری اسلامی همواره متحد و متفق هستند.

وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه همین انتخابات بود که به ما امکان داد با اقتدار در مذاکرات هسته ای حضور پیدا کنیم و تحریم های ظالمانه را خاتمه دهیم، تصریح کرد: یقین دارم امروز هم مردم با شرکت پرشور و پر از هوشیاری در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یک بار دیگر به دنیا نشان می دهد که همراه نظام و دولت است. مردم نشان داده اند از نظام شان حمایت می کنند و همین مسأله بزرگ ترین برگ اقتدار ما در صحنه بین المللی خواهد بود.

ظریف تأکید کرد: هرچه حضور مردم گسترده تر باشد، دنیا اقتدار کشور را بیشتر درک می کند و متوجه می شود که با مردم باید با زبان تکریم سخن بگوید نه با زبان فشار و تحریم؛ مردم همین بحث را این بار هم با مشارکت در انتخابات به همه دنیا می گویند.

tel final1

Share