ریحانی تکذیب کرد

شهردار املش پاسخ می دهد;آیا شهرداری راه دسترسی مردم به یک اداره را مسدود کرده؟!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار املش در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه اقدامات عمرانی صورت گرفته در راستای «سنگ فرش شدن کوچه معارض این پیاده رو بوده است » اظهار می دارد:قرار شده سنگ فرش ها یکسان سازی صورت گیرند و هیچ گونه اختلافی بین شهرداری و امور مالیاتی وجود ندارد و مسدود شدن حساب شهرداری هم تکذیب می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،خبری به دست ما می رسد مبنی بر اینکه از آنجایی که اداره امور مالیاتی شهرستان املش حساب شهرداری این شهر را به دلیل عدم پرداخت مالیات مسدود کرده , شهرداری املش نیز سنگ فرش جلوی اداره را تخریب کرده و راه دسترسی مردم به این اداره را بسته تا دست به اقدام متقابل زده باشد.

برای صحت و سقم این قضیه با بابک ریحانی  شهردار املش گفتگو کردیم.

ریحانی بلافاصله پس از شنیدن این خبر صراحتا نسبت به این قضیه اعلام موضع می گیرد و چنین مسئله ای را تکذیب می کند.

شهردار املش در گفتگو با دیارمیرزا  با بیان اینکه اقدامات عمرانی صورت گرفته در راستای «سنگ فرش شدن کوچه معارض این پیاده رو بوده است » اظهار می دارد:قرار شده سنگ فرش ها یکسان سازی صورت گیرند و هیچ گونه اختلافی بین شهرداری و امور مالیاتی وجود ندارد و مسدود شدن حساب شهرداری هم تکذیب می شود.

ریحانی در خصوص علت دپو شدن سنگ فرش های قدیمی در جلوی درب اداره امور مالیاتی شهرستان می گوید:ماشین شهرداری دچار مشکل شده بود و صبح امروز تمام مصالح از آن نقطه برداشته شده است.

شهردار املش برخی شایعات ایجاد شده را مرتبط با برگزاری انتخابات می داند و اظهار می دارد: هدف تمام ادارات تعامل با یکدیگر در راستای خدمت رسانی بهتر با مردم است و شهرداری املش با تمام ادارات تعامل خوبی دارد و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

photo_2016-03-03_11-35-46 photo_2016-03-03_11-35-42 photo_2016-03-03_11-35-37

tel final1

Share