استقبال بی نظیر مردم خمام از جعفرزاده در روزی که شاهد ترافیک حضور نامزدها در خمام بودیم

سیاسی ترین یکشنبه خمام در سال ۹۴ رقم خورد/جعفرزاده:از هجمه ها واهمه ای ندارم و محکم به کار خود ادامه خواهم داد+حواشی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جعفرزاده با قدردانی از استقبال گرم مردم خمام گفت:به شما قول داده بودم که حنجره مردم باشم و مطمئن باشید از هجمه ها واهمه ای ندارم و محکم به کار خود ادامه خواهم داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، همگان شهر «خمام» با دو چیز می شناسند.یکی «یخ در بهشت و بستنی سنتی» بی نظیرش و دیگری بازار محلی اش که به دلیل برگزار شدن در یکشنبه ها بین مردم به «یکشنبه بازار» معروف شده است.اما در یکی از روزهای سرد اسفندماه که گه گاهی شاهد نم نم باران هم بودیم حضور چندین نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از سیاسی ترین روزهای تاریخ خمام را رقم زد تا مردم با شور و شوق وصف ناشدنی به استقبال روز سرنوشت ساز هفتم اسفند بروند.

photo_2016-02-22_23-47-24به گزارش خبرنگار دیامیرزا از خمام ,جعفرزاده در حالی که از استقبال بی نظیر مردم خمام شکفت زده شده بود در ابتدای سخنان خود با قدردانی از مردم خمام بابت این استقبال گرم و بی نظیر گفت: محبت امروز شما را هیچ گاه فراموش نمی کنم.خدا گواه است که محبت های صمیمانه شما مردم شهر خوبان در من اثر گذاشته است.(در این لحظه شعار «مهندس قهرمان, امید نسل جوان» سرداده شد)

پرهیز از بی اخلاقی های سیاسی و رعایت اخلاق انتخاباتی که این روزها یکی از محوری ترین سخنان نماینده مردم رشت را تشکیل می دهد بار دیگر توسط جعفرزاده تکرار شد بطوریکه وی با تاکید بر رعایت منشور اخلاقی انتخابات گفت:با هیچ کسی دعوا نداریم و نباید وارد حاشیه ها شویم.وظیفه داریم در این مسیر باشیم تا انتخابات باشکوه مدنظر مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

جعفرزاده بار دیگر از هواداران خود خواست نسبت به توهین های صورت گرفته علیه وی هیچگونه واکنشی نشان ندهند و تصریح کرد:شما مردم عزیز اگر می خواهید جواب توهین ها را بدهید صبح روز هفتم اسفند پای صندوق های رای حاضر شوید.

نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با گلایه از چاپ و توزیع بی اندازه بنر و پوستر گفت:درحالی که مردم گرفتارند و بعضا به نان شب خود محتاج هستند لزومی ندارد که شاهد چاپ این همه پوستر و بنر و پخش آن در سطح خیابان ها باشیم.باید در دل های مردم بنشینیم نه در چشم های آنها.

جعفرزاده در ادامه سخنان خود از مردم خواست به کسانی رای بدهند که به دنبال کسب حقوق مردم باشند و متذکر شد:گیلان و رشت به اندازه ی کافی عقب افتاده اند اما از سال آینده به خاطر رفع تحریم ها پول های بلوکه شده به کشور بر می گردد و از سوی دیگر ایران پول فروش نفت خود را دریافت می کند و اوضاع کشور در سایه همدلی دولت و مجلس و با هدایت مقام معظم رهبری مناسب خواهد شد. بنابراین به نمایندگانی نیاز داریم که بتوانند از حقوق مردم در مجلس دفاع کنند و میکروفون های آنها در مجلس برای دفاع از حقوق مردم روشن شود.

نماینده مردم رشت در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه مردم خمام مطالبات بحقی دارند اظهار کرد:دو سوم جمعیت استان در ۱۵ شهرستان و یک سوم جمعیت متعلق به شهرستان رشت است اما منابع اختصاص یافته به شهرستان رشت کافی نیست و این موضوع سبب می شود که وضعیت ترافیک, پل , آسفالت و مسکن مهر , و آب شرب خمام که بارها در مجلس درباره آنها صبحت کرده ام اینگونه باشد.

جعفرزاده به پیگیری های خود برای تبدیل بخش خمام به شهرستان اشاره کرد و گفت:دلیل اصلی عدم تبدیل خمام به شهرستان این است که دولت یازدهم فعلا هیچ بخشی را تبدیل به شهرستان نکرده وگرنه پرونده تبدیل بندرکیاشهر و خمام به شهرستان تمام است.

وی به مذاکرات خود با مسئولین در خصوص محقق شدن این امر اشاره کرد و افزود:با اجرای لایحه تقسیمات کشوری خمام اولین یا دومین بخشی خواهد بود که به شهرستان تبدیل می شود.

نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه لازم به تقویت شبکه برق , آسفالت روستایی , آب شرب و نوسازی مدارس بخش خمام گفت:بسیاری از این مشکلات به دلیل عدم تخصیص بودجه نیمه کاره مانده است.

جعفرزاده بار دیگر با قدردانی از استقبال گرم مردم خمام گفت:به شما قول داده بودم که حنجره مردم باشم و مطمئن باشید از هجمه ها واهمه ای ندارم و محکم به کار خود ادامه خواهم داد.(در این لحظه شعار «حنجره طلایی امید شهر مایی» توسط مردم سرداده شد)

وی با اشاره به لزوم حل مشکلات اشتغال جوانان گفت:امیدوارم با کمک بنده و سایر همکارانم در مجلس مشکلات حل شود اما باید کسانی انتخاب شوند که حرف مردم را بزنند و از حقوق آنها دفاع کنند.( سردادن شعار «حرفه تو حرفه….ما قبولت داریم» توسط مردم)

نماینده مردم رشت با بیان اینکه هیچ اولویتی بالاتر از اشتغال جوانان برای مجلس دهم و دولت یازدهم نیست, یادآور شد:دولتی که برجام را به فرجام رسانده است اگر مجلسی انتخاب شود که همگام او باشد مطمئنا می تواند مشکلات اقتصادی مردم را حل کند.باید نمایندگانی وارد مجلس شوند که ضمن دفاع از حقوق ملت برای حل  مشکلات آنها به دولت نیز کمک کنند.

حواشی:

غلامعلی جعفرزاده بسان گذشته پس از ورود به شهر خمام و قبل از اینکه در ستاد انتخاباتی خود با مردم این شهر صحبت کند با کسبه و مردم به سلام و احوال پرسی پرداخت و بازاریان که از حضور مجدد جعفرزاده در خمام خوشحال بودند , صمیمانه از وی استقبال کرده بطوریکه تقاضای گرفتن عکس یادگاری به خصوص از سوی جوانان یکی از مواردی بود که بارها تکرار شد.

در حالی که حامیان رضاپور با سردادن شعار«حی علی خیرالعمل …رضاپور مرد عمل»  به همراه وی در پیاده روهای خمام قدم می زنند در این لحظه داوطلب لشت نشایی مجلس دهم با جعفرزاده رو به رو شد و رضاپور و جعفرزاده برای دقایقی با یکدیگر خوش و بش کردند.

سیدرضا مطهری دیگر داوطلب مجلس دهم بود که عصر امروز در خمام حضور داشت و او نیز به مانند رضاپور با جعفرزاده رو به رو شد و جعفرزاده سلام و احوالپرسی گرمی با او کرد.

از جمله حواشی یکشنبه سیاسی خمام پخش بی اندازه و فله ای پوستر انتخاباتی یکی از نامزدها بود که تبلیغات بی حد و اندازه و بعضا غیرقانونی او این روزها مورد انتقاد بسیاری از نامزدها قرار گرفته است بطوریکه چندصد بنر غیرقانونی متعلق به ستاد وی جمع آوری و امحا شده است.

علاوه بر جعفرزاده نامزدهای دیگری از جمله سیدرضا مطهری , حسین رضاپور , آقازاده , احمدی , عظمتی و کوچکی نژاد نیز عصر امروز در خمام حضور داشتند.

خبرنگار:سینا هوشمند

tel final1

Share