در دیدار با عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران

سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان معرفی شد/استاندار: سیستم بانکی به رفع موانع تولید کمک کند/ انتظار مردم و مسئولان از بانک ملی به صورت خاص است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ضمن قدردانی از تلاش‌های اصلان کریمی، علی یزدان دوست به عنوان سرپرست جدید اداره  امور شعب بانک ملی استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، استاندار در دیدار با عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران گفت : سیستم بانکی به رفع موانع تولید  در گیلان کمک کند.

۹۵۴۲۰۹c9-da3e-40ea-b560-d2ebd61d0a23 دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و مدیران سابق و جدید امور شعب بانک ملی استان نیز حضور داشتند با اشاره به قدمت بانک ملی و اهمیت آن در اذهان مردم افزود : ۳ خصیصه پیشینه خوب، مدیرعامل و هیئت مدیره قوی و پشتیبانی بانک‌های خصوصی و دولتی، بانک ملی را متمایز کرده است.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های این بانک انتظاراتی را نیز در جامعه ایجاد می‌کند خاطر نشان کرد : انتظار مردم و مسئولان از بانک ملی به صورت خاص است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود : علیرغم مشکلات موجود در سیستم بانکی تلاش ما بر این بوده در سال ۹۳ اقدامات مثبت و همراهی‌‌های آنان با مدیریت استان را ببینیم.

وی بر ضرورت اجرای تعهدات دولت از طریق سیستم بانکی تأکید و تصریح کرد : باتوجه به کمک موثر دولت در سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان انتظار داریم در مباحث خرد و کلان با نگاه ویژه‌ای اقدام شود.

استاندار گیلان خواستار کمک به رفع موانع تولید در استان از طریق سیستم بانکی شد .

وی بر ضرورت تأمین نقدیندگی اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان و تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی و گردشگری استان تأکید و خاطر نشان کرد : درخصوص متمم مصوبات احیای بافت فرسوده نیز امیدواریم در اسرع وقت باقیمانده مطالبات استان ابلاغ شود.

دکتر نجفی بر حل و فصل چای سنواتی که در سال‌های متمادی ایجاد شده بود نیز تأکید و تصریح کرد : امیدواریم همانطور که در ۲ سال اخیر با کمک دولت مشکلی در بحث چای نداشته با هدایت و تدبیر که خواهد شد ضمن حفظ منافع بانک خیر برای تولید و کشاورزی نیز وارد شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های موثر مدیر سابق امور شعب بانک ملی استان گفت : ما در بدو ورود وی به استان در ابتدای سال ۹۴ ضمن اعتماد کامل به برنامه‌های ارائه شده نتایجش را احساس کردیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تعویض مدیران در مدت کوتاه زیبنده استان نیست افزود : اگر چه افراد متخصص باید در پست‌های مدیریت کشوری به کار گرفته شوند اما امیدواریم در پست جدید نیز برای استان گام‌های موثری بردارند.

وی ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید امور شعب بانک ملی استان گفت : مدیری که به استان وارد می‌شود مورد حمیات ماست و انتظار داریم ضمن هماهنگی با مدیریت استان از سوی مرکز نیز برای رفعمشکلات بخش‌های تولیدی حمایت ویژه شوند.

در این دیدار عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران نیز بر ضرورت وجود هماهنگی مدیران استانی بانک‌ها با نماینده عالی دولت در استان تأکید کرد و افزود : رویه‌ی مدیریت بانک ملی کشور همراهی و همکاری با دولت و برنامه‌های آن است.

برات کریمی به وجود  جوان‌های تحصیل کرده و نخبه در گیلان اشاره و خاطر نشان کرد : امیدواریم با جذب نیروهای جوان و استفاده از ظرفیت‌های موجود در اقداماتی که دولت در تولید و ایجاد اشتغال شروع کرده است کمک‌های موثری داشته باشیم.

وی تصریح کرد : در گیلان طرح بزرگی را در دست اقدام داریم که می‌توان از پتانسیل‌های توسعه محور و صادرات محور این استان بهره‌مند شد.

در ادامه این مراسم

گفتنی است اصلان کریمی رئیس سابق اداره امور شعب استان گیلان مدتی از سوی مدیر عامل بانک ملی ایران به سمت سرپرست مدیر شعب منطقه‌ی یک کشور منصوب شده بود.

tel final1

Share