فرماندار صومعه سرا خبرداد

سرلشگر محسن رضایی سخنران یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۰ شهید صومعه سرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار شهرستان صومعه سرا از برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۰ شهید این شهرستان با سخنرانی سردار محسن رضایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر ،فرماندار شهرستان صومعه سرا از برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۰ شهید این شهرستان با سخنرانی سردار محسن رضایی خبر داد.rezaee

حسین اسماعیل پور با بیان اینکه این یادواره در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان است، اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی، مدیون ایثار، فداکاری و جانفشانی شهدا است.

وی برگزاری یادواره شهدا را از وظایف همه مسئولان عنوان کرد و افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس باید در خور شأن این عزیزان برنامه ریزی شود.

فرماندار صومعه سرا هدف از برگزاری یادواره سرادارن، فرماندهان و ۵۴۰ شهید این شهرستان را انتقال درست فرهنگ شهید و شهادت و ایثار به نسل بعد از انقلاب دانست و گفت: سخنران این یادواره سرلشکر پاسدار محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

 یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۴۰ شهید صومعه سرا در روز پنج شنبه ۱۳ اسفند در مسجد جعفری (مصلی) این شهرستان برگزار می شود.

tel final1

Share