سانسور آزاردهنده در سری جدید خندوانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،قسمت سوم سری جدید برنامه خندوانه پنجشنبه ۲۷ اسفند در حالی پخش شد که بخش اجرای پژمان بازغی و علیرضا کمالی باممیزی همراه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا ،قسمت سوم سری جدید برنامه خندوانه پنجشنبه ۲۷ اسفند در حالی پخش شد که بخش اجرای پژمان بازغی و علیرضا کمالی باممیزی همراه شد.

۲۲۶۹۴۴-۳۶۴سری جدید و فصل سوم برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان از روز سه شنبه ۲۶ اسفند آغاز شده است در سری جدید این برنامه بر اساس مسابقه معروف lip sync battle مسابقه لب خوانی (لباهنگ) طراحی شده است. در این مسابقه تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون حضور پیدا می‌کنند و یکی از آهنگها و ترانه‌های مجوز دار را لب خوانی می‌کنند.

در قسمت سوم این مجموعه که علیرضا کمالی و پژمان بازغی در آن حضور داشتند علیرضا کمالی ترانه‌ای با صدای مهران مدیری را خواند و پژمان بازغی نیز ترانه‌ای با صدای علی زند وکیلی را اجرا کرد.

نکته قبال توجه در زمان اجرای بازغی و کمالی این بود که تلویزیون به جای پخش تصاویر آنها، مدت زیادی تصویر تماشاگران حاضر در سالن را پخش می‌کرد و از واکنشهای تماشاگران نیز مشخص بود که پژمان بازغی و علیرضا کمالی جذاب اجرا می‌کنند اما تماشاگران تلویزیون از دیدن کامل این اجرا محروم بودند.

tel final1

Share