در نخستین دقایق آغاز کار رأی گیری مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی:

رییس جمهوری رأی خود را به صندوق ریخت/رای امروز مردم یک سرمایه گذاری بسیار پرسود است/هر مجلسی با هر ترکیبی که با نظر مبارک مردم شکل گیرد، برای دولت محترم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس‌ جمهوری صبح جمعه و در نخستین دقایق آغاز کار رأی گیری برای انتخاب نمایندگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رأی خود را به صندوق ریخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از ایرنا , رییس‌ جمهوری صبح جمعه و در نخستین دقایق آغاز کار رأی گیری برای انتخاب نمایندگان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رأی خود را به صندوق ریخت.۱۴۵۶۴۶۹۲۰۸۳۵۷۸۴۱۰۰

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی پس از شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در وزارت کشور گفت: دولت آرای مردم را امانتی بزرگ می‌داند و برای حراست از این امانت، همه توان خود را به کار می‌گیرد.
رییس‌‌جمهوری افزود: اطمینان می‌دهم که دولت، وزارت کشور و هیأت‌های اجرایی و نظارت تلاش می‌کنند انتخاباتی کاملاً قانونی و سالم برگزار شود که باعث افتخار تاریخ ایران و دوستان ایران در سراسر جهان شود.
دکتر روحانی اظهارداشت: گزارش‌های دریافتی نشان می دهد که انتخابات در امنیت کامل و با حضور گسترده مردم در سراسر کشور، در حال برگزاری است.
رییس‌ جمهوری انتخابات را نمادی از استقلال سیاسی و حاکمیت ملی کشور دانست و تصریح کرد: اگر قبل از انقلاب، دست‌های بیگانه برای اداره کشور تصمیم‌ می‌گرفتند، اکنون مردم ایران هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با آرای خود، برای کشور تصمیم می‌گیرند.
دکتر روحانی با اشاره به این که امروز با اراده و همت مردم، اعضای دو نهاد بسیار مهم یعنی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مشخص می‌شوند، گفت: رأی امروز مردم سرمایه‌گذاری بسیار پرسودی است که تقویت امنیت ملی، آرامش، عزت سیاسی و امید به آینده و رونق اقتصادی کشور، بخشی از آن سود است.
رییس‌ جمهوری، مشارکت سیاسی امروز مردم را به مفهوم امیدواری آنان به آینده کشور و اعتماد به نظام و کارگزاران، برشمرد و افزود: امید و اعتماد سرمایه اصلی و بزرگی برای کشور است که امروز با آرای مردم بیش از پیش تقویت می‌شود.
دکتر روحانی اظهارداشت: دیروز روز رقابت نامزدها بود و تمام شد و امروز روز تلاش همگانی برای مشارکت در طرح‌های رونق اقتصادی و ساختن ایرانی در شأن ایرانیان است. چشمان دوستان ایران در سراسر جهان به کشور ما است و ملت ایران امروز حماسه بزرگ دیگری را با اراده، درک و نظر خودشان می‌آفرینند.
رییس جمهوری گفت: فرای اینکه نتیجه انتخابات چه باشد، همه ملت ایران، احزاب و جناح‌ها پیروزند و بازنده‌ای وجود ندارد و امیدوارم نتیجه انتخابات، نشاط برای همه کشور باشد.
دکتر روحانی با تأکید بر اینکه «هر مجلسی با هر ترکیبی که با نظر مبارک مردم شکل گیرد برای دولت محترم است»، افزود: همه مردم به آرای اکثریت احترام خواهند گذاشت و اتکاء ما به اکثریت آراء و نگاه ما نیز به صندوق‌های آراء امروز خواهد بود.
رییس جمهوری سخنان خود را با این جمله به پایان برد که «من دست همه آنهایی را که با حضور در پای صندوق‌های آراء، رای خود را به صندوق می‌ریزند، می بوسم.»

 

tel final1

Share