با حضور در تهران

رایزنی های زیست محیطی استاندار گیلان در نمایشگاه بین المللی محیط زیست+تصاویر

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار اقتصاد سبز دوران پساتحریم امروز با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست،استاندار گیلان ، رئیس کل بانک مرکزی، وزیران محیط زیست فنلاند و اتریش و قائم مقام وزیر محیط زیست ژاپن آغاز به کار کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۳۳شرکت خارجی از ۲۰ کشور جهان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود در عرصه حفاظت محیط زیست، طبیعت، پایش آلودگی آب و هوا، بازیافت و بهینه سازی مصرف انرژی را ارائه می دهند.

استاندار گیلان نیز در حاشیه گشایش این نمایشگاه ضمن حضور در غرفه اداره کل محیط زیست گیلان و بازدید از غرفه های مختلف در خصوص مدیریت بهره وری انرژی و انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت و بازیافت زباله و پسماند، نظارت و اجرای پروژه های زیست محیطی، پروژه های تحقیقاتی و خدمات حفاظت از محیط زیست، حمل و نقل عمومی و بهینه سازی مصرف سوخت، حفظ منابع طبیعی، ساختمان سازی سبز و مدیریت آب و فاضلاب با نمایندگان بخش خصوصی و صاحبان صنایع، شرکت ها ، سازمان‌ها، نهادها و تشکل های مردمی محیط زیستی از کشورهای مختلف رایزنی کرد .

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۹ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و ساعت بازدید از آن از ۱۰ تا ۱۸ است.

همچنین هشتمین نمایشگاه بین المللی ‘انرژی های نو ، تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی’ نیز در کنار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در سالن های ۶ و ۷ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

tel final1

 

Share