دیارمیرزا گزارش می دهد

راه اندازی میوه فروشی آنلاین در رشت/اینترنتی میوه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قربانی در خصوص نحوه پرداخت مبلغ و ثبت سفارش می گوید:مشتریان بصورت اینترنتی و با ورود به سایت سفارش خود را به ثبت می رسانند و پس از دریافت میوه مبلغ را پرداخت می کنند هرچند امکان پرداخت آنلاین هم وجود دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در شرایطی روز به روز فروش اینترنتی محصولات دارد جای خود را بین مردم پیدا می کند مطمئنا برای شهروندان رشتی جالب خواهد بود که بدانند می توانند میوه های خود را نیز بصورت اینترنتی خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

قربانی که به همراه دوستانش «ای-میوه» را راه اندازی کرده است در رابطه با ایده و انگیزه خود و همکارانش برای ایجاد سایت «میوه فزوشی آنلاین» در گفتگو با دیارمیرزا می گوید:مطمئنا جهت جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی شهروندان این فکر به ذهنم ما رسیده و اولین نتیجه فروش محصولات به صورت اینترنتی صرفه جویی در زمان است.e-miveUntitled

وی کوتاه کردن دست واسطه ها و همچنین فروش محصولات ارگانیک را از دیگر اهداف خود ذکر می کند و می افزاید:هدف ما خرید مستقیم میوه ایرانی از باغداران و رساندن آن به دست مصرف کننده است که این موضوع به خودی خود کاهش قیمت ها را نیز به دنبال دارد.

قربانی از استفاده از پاکت و احیای بسته بندی قدیمی به عنوان دیگر اهداف خود نام می برد و می گوید: با بکارگیری از بسته بندی سنتی و مقوایی سعی داریم  تا حامی محیط زیست باشیم.

وی با بیان اینکه حدود ٢٠ روز از افتتاح سایت می گذرد می افزاید: زمان ثبت سفارش ۲۴ ساعته می باشد.همچنین قابلیت ارائه اشتراک برای مشتریان را هم داریم و برای مثال در روز شنبه هر هفته می توانیم میوه های مشخص شده را به مشتریان تحویل دهیم.

قربانی در خصوص نحوه پرداخت مبلغ و ثبت سفارش می گوید:مشتریان بصورت اینترنتی و با ورود به سایت سفارش خود را به ثبت می رسانند و پس از دریافت میوه مبلغ را پرداخت می کنند هرچند امکان پرداخت آنلاین هم وجود دارد.

گفتنی است امکان خرید میوه به صورت اینترنتی در شهر های رشت و تهران فراهم شده و ارسال به صورت رایگان انجام می شود.

 

tel final1

Share