راه اندازی سامانه خودکار صدور کارت سبز مسافری در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به منظور تسریع و سهولت و حذف عامل انسانی در صدور کارت سبز مسافری،سامانه تمام خودکار صدور کارت سبز مسافری در منطقه آزاد انزلی راه اندازی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به منظور تسریع و سهولت و حذف عامل انسانی در صدور کارت سبز مسافری، سامانه تمام خودکار صدور کارت سبز مسافری در منطقه آزاد انزلی راه اندازی گردید.
kart-sabz-1394.12.03مهدی گلدوست رییس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان با بیان اینکه به منظور اجرای سامانه خودکار صدور کارت سبز مسافری ، دستگاه های وب کیوسک در مجتمع های تجاری منطقه استقرار یافته است اظهار داشت:گردشگران و خریداران کالا می توانند بدون دخالت امور انسانی نسبت به صدور و دریافت کارت سبز مسافری اقدام نمایند.
وی افزود:خریداران کالاهای مسافری جهت استفاده از این سامانه می توانند با ورود شماره ملی از طریق صفحه کلید یا بارکدخوان، کارت سبز مسافری خویش را دریافت کنند.
گلدوست از جمله مزایای استفاده از این سامانه را عدم نیاز به استفاده از نیروی انسانی در صدور کارت مسافری اعلام و تصریح کرد : استفاده از فناوریهای نوین و تسهیل در ارائه خدمات الکترونیک، فرهنگ سازی مثبت در منطقه جهت استفاده صحیح از فناوری های نوین از دیگر مزایای اجرای این طرح است.
رییس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان راه اندازی سامانه خودکار صدور کارت مسافری را در راستای استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک سازمان و تکمیل خدمات دولت الکترونیک در منطقه عنوان نمود و خاطر نشان کرد : سازمان منطقه آزاد انزلی در سالهای اخیر سامانه های متعددی را جهت نیل به اهداف دولت الکترونیک و به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و اطلاعات کارا و موثر به سرمایه گذاران ،شهروندان ،مراجعین و شرکتهای تجاری و تولیدی دراین منطقه ایجاد نموده است.

tel final1

Share