محمود شکری:

دولتی که حقوق ۲۰ میلیونی برای مدیران تعیین می کند به فکر اشتغال جوانان نیست/افرادی که رأی نیاورده اند وقتشان را به بی خیالی در مجلس سپری می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود شکری اظهار داشت: اگر من این حرف را بزنم می گویند شکری مخالف دولت است! ای جوان تالشی دولتی که می آید حقوق مدیران خود را به بیش از ۲۰ میلیون تصویب می‌کند آیا این به فکر اشتغال شما جوانان بیکار هست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ماسال , محمود شکری در کمیته اشتغال جوانان شهرستان تالش اظهار داشت: اگر من این حرف را بزنم می گویند شکری مخالف دولت است! ای جوان تالشی دولتی که می آید حقوق مدیران خود را به بیش از ۲۰ میلیون تصویب می‌کند آیا این به فکر اشتغال شما جوانان بیکار هست؟shekari09-06_17-36-52

وی خطاب به جوانان تالشی افزود:  ای جوانان داریم در چنین وضعیتی زندگی می کنیم ! بدانید و آگاه باشید، با من همراه باشید تا حق شما را نگیرم خواب راحت نخواهم داشت و تا آخرین لحظه برای اثبات حقوق شما می جنگم.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه برای گره گشایی مشکل اشتغال جوانان به خدا توسل کرده است گفت:  جوانان مطمئن باشید اگر در راه خدا قدم برداریم موفق می شویم.

شکری ضمن بیان اینکه در حال حاضر در مجلس درگیر تصویب قانون بودجه است اظهار کرد:  از ۲۹۰ نفر نماینده فقط ۶۹ نفر از ما رای آورده اند و متاسفانه افرادی که رأی نیاورده اند وقتشان را به بی خیالی در مجلس سپری می کنند چون آنها به خاطر رضای خدا پای کار نیامده بودنذ.

tel final1

Share