علی رغم تلاش های مسئولان

دلالان وابسته به جریان انحرافی در حال خرید و فروش رای در رشت/نشر خبر کذب بازداشت برادر نماینده رشت توسط سایت های انحرافی +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی رغم اینکه فرمانداری هادستگاه قضائی , سازمان های امنیتی و نیروی انتظامی نهایت تلاش خود را برای مقابله با دلالان خرید و فروش آرا به کار بسته است اما متاسفانه همچنان شاهد جولان متخلفان در حال خرید رای هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آغاز انتخابات در گیلان شاهد بروز برخی تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان های استان علی الخصوص رشت بوده ایم. علی رغم اینکه فرمانداری هادستگاه قضائی , سازمان های امنیتی و نیروی انتظامی نهایت تلاش خود را برای مقابله با دلالان خرید و فروش آرا به کار بسته است اما متاسفانه همچنان شاهد جولان متخلفان در حال خرید رای هستیم.

گزارش ها حاکی از این است که هم اکنون در یکی از میادین «سبز» رشت  عوامل ستاد یک از نامزدها که ارتباط نزدیکی با جریان انحرافی دارند در حال خرید و فروش آرا مشاهده شده اند و تصاویر خرید و فروش آرا توسط این جریان به دست ما رسیده است.

گفتنی است تخلفات انتخاباتی و همچنین هزینه های گزاف این نامزد در زمان تبلیغات به عنوان رکورد قابلیت ثبت در گینس را دارد.

شنیده ها از منابع آگاه حاکی است که یکی از اعضای شورای شهر بخش های تابعه رشت که مسئول ستاد یکی از نامزدها در انتخابات بوده با ۵۰ میلیون تومان پول نقد دستگیر شده است.

از سوی دیگر دوتن از خبرنگارنما های وابسته به جریان انحرافی که ید طولایی در ارسال شایعات و نشر اکاذیب دارند و یکی از آنها نیز حتی تا ۲۴ ساعت قبل به دلایل امنیتی در بازداشت به سر می برده است ادعا کرده اند که برادر نماینده رشت در حال خرید آرا بازداشت شده است در حالیکه این خبر از پایه و اساس کذب بوده و در ادامه خبرهای دروغ جریان وابسته به فتنه گران داخلی و خارجی می باشد.

امید است مسئولان محترم قضایی هر چه سریعتر با عوامل ارسال این شایعات که هدفی جز ایجاد فتنه در انتخابات را ندارند برخورد جدی نماید.

کانال تلگرامی شبنامه الکترونیک « گیلان نو»

کانال تلگرامی شبنامه الکترونیک « گیلان نو»

کانال تلگرامی سایت غیرمجاز «درگیلان» که مدیرمسوول آن داعیه اصولگرایی و ارزشمداری دارد و پیش از این در گزارشی به تخریبات ساماندهی شده این فرد هتاک پرداخته بودیم.

نشر اکاذیب توسط کانال تلگرامی سایت غیرمجاز «درگیلان»

Share